Aviseringar
Rensa alla

Poll: Jag blir mer upphetsad av tanken om en stor kuk än om en liten:


Ämnesstartare

Amsle:

Var kan man göra det? Förstår inte

Klicka på Ny diskussion långt upp i den blå baren...
Tog mig ca 5 sek att lista ut så du borde nog kunna klura ut det så småningom...


   
SvaraCitera

Benny Big Boner:

Klicka på Ny diskussion långt upp i den blå baren...
Tog mig ca 5 sek att lista ut så du borde nog kunna klura ut det så småningom...

Jag vet hur man skapar en tråd, men inte poll.. Det står ju ingenstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Jag vet hur man skapar en tråd, men inte poll.. Det står ju ingenstans

http://ungdomar.se/forum_add.php?forum_id=8
Klicka sen där det står [Klicka här för att skapa en undersökning]

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Benny Big Boner:

[Klicka här för att skapa en undersökning]

VAR STÅR DET


   
SvaraCitera

Amsle:

VAR STÅR DET

[shake]


   
SvaraCitera

Benny Big Boner:

Statistik är aldrig fel

Statistik är alltid* fel. [zzz]


   
SvaraCitera

Amsle:

VAR STÅR DET

[censur]


   
SvaraCitera

Statistik är ofta vinklad


   
SvaraCitera

Benny Big Boner:

Må så vara men nu tolkas statistiken som om du föredrar småkukar. Det är inget att skämmas för.

Jag anser att "vet ej" är närmre att man "kanske" gillar kukar än ett "nej". "Vet ej" är för mig att man är osäker, medan ett "nej" är att man inte tänder på, just i detta fallet, stora kukar. Svarar jag i en annan poll att jag inte håller på AIK betyder inte detta att jag håller på Djurgården.

Benny Big Boner:

Grejen är att du kan aldrig veta hur du själv kommer utvecklas i framtiden. En man kan ha värsta bögnojjan i årtionden för att sen inse att han är värsta bögen.

Nu handlar det ju inte om "bögnojja", utan om vad man tänder på och inte. Och att det skulle ändras har jag väldigt svårt att tro. Förklaringen till att det finns folk som "blir bögar" vid 40 års ålder tror jag har att göra med att de alltid haft någon sorts sexuell läggning som de tidigare mer eller mindre har ignorerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

VAR STÅR DET

[tired]

KLICKA:
Image


   
SvaraCitera

Bilden fungerar inte


   
SvaraCitera

Benny Big Boner:

Kille: NEJ (Du röstade på detta alternativ)

Blir inte upphetsad av tanken på kuk alls [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jag anser att "vet ej" är närmre att man "kanske" gillar kukar än ett "nej". "Vet ej" är för mig att man är osäker, medan ett "nej" är att man inte tänder på, just i detta fallet, stora kukar. Svarar jag i en annan poll att jag inte håller på AIK betyder inte detta att jag håller på Djurgården.

Du måste jämföra äpplen med äpplen. Dvs om pollen om AIK ska vara uppbyggd på samma sätt som min poll så borde den lyda: Gillar du AIK bättre än Djurgården?.
Svarar man Nej så betder det att man föredrar Djurgården.
Svarar man Ja så betyder det att man gillar AIK bättre
Svara man Vet ej så betyder det man inte riktigt vet.

Evil Conduct:

Förklaringen till att det finns folk som "blir bögar" vid 40 års ålder tror jag har att göra med att de alltid haft någon sorts sexuell läggning som de tidigare mer eller mindre har ignorerat.

Finns exempel på många äldre som aldrig trodde sig vara bögar som upptäcker att de är bögar.
Du är dessutom endast 20 (om du har uppgivit korrekt ålder) och då är sannolikheten ännu större att dina sexuella preferenser kommer ändras...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Bilden fungerar inte

Jo det gör den. KLICKA på IMG ERROR.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Att jag svarar nej betyder att jag inte tänder på stora kukar, det betyder inte för det att jag tänder på små

benny sa att det gör det 😮

Benny Big Boner:

Nada?

sluta


   
SvaraCitera