Aviseringar
Rensa alla

Poll: Ni som har pojk/flickvän


Ämnesstartare

Tack för din medverkan.

[cheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vafan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

vafan.

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapten Kool:

Jag är singel och nyfiken (Du röstade på detta alternativ)

Däremot var jag tillsammans med en som var usel i sängen, där jag föredrog att ta saker i egna händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med budo här, det vore intressant att höra vad som ligger bakom skapandet av den här pollen [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer nog inte att få så många som redovisar vad de har svarat på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapten Kool:

Jag är singel (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

håller med budo här,

Du menar hans neandertalaraktiga "vafan"...? (ger det en fingervisning om standarden på moderatorerna här på um?)

variabel:

det vore intressant att höra vad som ligger bakom skapandet av den här pollen [cute]

Eftersom det är ingen hemlighet att sexlivet kan tryta vid tvåsamhet så tyckte jag det kunde vara lite intressant att genomföra en undersökning här på um.

Uranus:

Du kommer nog inte att få så många som redovisar vad de har svarat på.

Det är nog sant. Vissa saker är jobbigare att rannsaka och yttra än andra (som att tex proklamera om sin överdrivna penisstorlek).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapten Kool:

Det är nog sant. Vissa saker är jobbigare att rannsaka och yttra än andra (som att tex proklamera om sin överdrivna penisstorlek).

Fast just eftersom man ofta lägger på sisådär 20 cm på sin penisstorlek på internet så kan man ju inte direkt säga att folk redovisar ärligt för den heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Fast just eftersom man ofta lägger på sisådär 20 cm på sin penisstorlek på internet så kan man ju inte direkt säga att folk redovisar ärligt för den heller.

Ärlighet har inget med detta att göra. Jag upprepar:

Kapten Kool:

Vissa saker är jobbigare att rannsaka och yttra än andra (som att tex proklamera om sin överdrivna penisstorlek).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, ibland föredrar jag onani. Oftast föredrar jag ingenting alls. Har inte något emot om han skulle känna för att rycka i snoppen ibland heller, det är ingen förolämpning mot mig sålänge det inte händer konstant samtidigt som han vägrar mig sex om jag skulle vilja. Så ser jag på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapten Kool:

Tjej: Aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Har distansförhållande, så när vi träffas är det ju sex 100 gr/dag som gäller, har en tid att pilla i min vagina själv [rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapten Kool:

Tjej: Aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Finns inget bättre än sex så varför ska jag anstränga mig att pilla.


   
SvaraCitera

Kapten Kool:

Jag är singel och nyfiken (Du röstade på detta alternativ)

Ololol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

har en tid att pilla i min vagina själv

Trodde det var vanligare att tjejer pillade på sin vagina än i vaginan...


   
SvaraCitera