Aviseringar
Rensa alla

popaganda 2009


Ämnesstartare

popaganda var ganska så väldigt underbart. vilka var där, vad tyckte ni? [party]


   
Citera

Var inte där[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det borde finnas ett Alternativeaganda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Var inte där

men om inte jag minns helt fel så var du på din första um-träff en utav popaganda-dagarna, [cute] var det trevligt? [smile]

Ricochet:

Alternativeaganda

det finns massa såna festivaler ju! visserligen i typ england & australien, men ändå [sad]


   
SvaraCitera

kärleksmums:

men om inte jag minns helt fel så var du på din första um-träff en utav popaganda-dagarna, var det trevligt?

Åhh har du tittat upp mig[blush][wink]

Nää men det var faktiskt jätte trevligt,det var kul att träffa fölket här:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var där [bigsmile]


   
SvaraCitera
Vision

Jag var också där! Det var så jävla härligt så att det inte finns ord för det!

Stod bara en framför mig när jag såg på Krunegård och Florence Valentine! Jag tog på två i Florence valentine, inte Love Antell dock. [n] Och när jag dansade till [ingenting] så stod det en tjej med älghuvud bredvid mig, haha! Johnossi var grymma också, det var även lykke li och en massa andra!

Det ända negativa var att jag missade Parken, och spydde i publiken på mgmt, som jag så gärna ville se, och kunna njuta av, inte spy på [n]


   
SvaraCitera

Vision:

och spydde i publiken på mgmt

stackars dom brevid dig, inte trevligt [no-no]


   
SvaraCitera
Vision

Slashy:

stackars dom brevid dig, inte trevligt [no-no]

Mer synd om mig ju! [mad] Men jag försökte putta undan folk litegrann innan det hände! Plus att det mest var mig själv jag spydde på!


   
SvaraCitera

Vision:

putta undan folk

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbade barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh. hur var mgmt? lät det bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"kärlekmums"
"mittrödahårspänne" - det e äkta så man heter på nåt forum om man e popaganda-tjej ahahhaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haiwan:

mobbade barn

haiwan:

"kärlekmums"
"mittrödahårspänne" - det e äkta så man heter på nåt forum om man e popaganda-tjej ahahhaa

varför så arg lilla tjeyn[crazy]


   
SvaraCitera