Aviseringar
Rensa alla

popaganda 2010


Ämnesstartare

vilka utav er um:are tänkte liksom jag avsluta sommaren på popaganda & vad ser ni mest fram emot på årets festival? [party]


   
Citera
Ämnesstartare

ska dit på fredagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar inte världens bästa och enda Belle and Sebastian?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belle & Sebastian! [love]

Fast fredagsbiljetterna är slut. Och jag är ändå inte i Stockholm då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Fast fredagsbiljetterna är slut. Och jag är ändå inte i Stockholm då.

fan, vi som tänkt köpa dem. nåväl, blir väl tvådagars istället. då kan jag se shout out louds ännu en gång i sommar, eller nåt. är ju inte överdrivet mycket dyrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

fan, vi som tänkt köpa dem. nåväl, blir väl tvådagars istället. då kan jag se shout out louds ännu en gång i sommar, eller nåt. är ju inte överdrivet mycket dyrare.

belle & sebastian är fanimej så mycket mer värt än 550 kronor oavsett om man skulle välja att bojkotta dag två eller inte. å andra sidan spelar både shout out louds och magic numbers på lördagen så det är lite fint i musikväg då också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska gå och ser såklart mest fram emot Belle & Sebastian


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carita:

belle & sebastian är fanimej så mycket mer värt än 550 kronor oavsett om man skulle välja att bojkotta dag två eller inte. å andra sidan spelar både shout out louds och magic numbers på lördagen så det är lite fint i musikväg då också.

jag vet, har inte sett dem förut, men har lyssnat på en evighet. men vi drar oss nog dit på lördagen också, för shout out louds. det är festligt, såg dem på arvika i år, och lyssnade på dem rätt mycket för typ åtta år sen, knappt hört sen dess. och de spelade typ en låt som jag inte kände igen. gillar band som inte orkar skriva ny musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska upp om en timme hehu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska dit!! Mest för att komma hemifrån lite och träffa en långväga vän, är egentligen inte inlyssnad på nåt av banden. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh, någon som har en känsla av om det kommer vara lerigt eller inte på festivalen? Har lite sko-issues.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

belle & sebastian var så stört bra!!!!! [love] nu kan jag dö lycklig ungefär. och det värsta var att the man in the sailorsuit stod en halv millimeter ifrån mig (med andra ord så var jag en halv millimeter ifrån att få vara i hans situation efteråt [sad]), och att jag kände en utav tjejerna som fick dansa på scenen med dem. men det gör inte så jättemycket för de var bäst ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asdfbelleochsebastiandyrkadjävulen666


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh haha, min kompis blev uppdragen på scen av belle & sebastian.. det var henne de grattade osv.
är så sjukt glad för hennes skull.
men jag var inte där.. tyvärr!


   
SvaraCitera