Aviseringar
Rensa alla

Populär?


Ämnesstartare

Hur blir folk populära egentligen?
eller hur är populära människor enligt er här på um?
själv är jag hyffsat populär med rätt många kompisar
och för det mesta nån o va med men vad tycker ni?


   
Citera

Krillan:

hur är populära människor enligt er här på um?

tja


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

De sticker ut ur massan men är ändå en del av den. [confused]


   
SvaraCitera
Hando

[zzz]


   
SvaraCitera

Tycker "populär" och "status" och sånt är fjortisiga ord, för bortskämda små fjortis tjejer som tror de är så kända och coola inom sin lilla fjortis umgängeskrets. 🙁
Men inom det militära får de lära sig att deras fjortis status popularitet inte gäller, och att de bara är en av alla andra, och värda lika mycket som alla andra och så, kanske.


   
SvaraCitera

Åh, jag tycker såntdär är så fruktansvärt fjantigt. Det brydde jag mig om när jag gick i fyran. [rolleyes]


   
SvaraCitera

jag har slutat bry mig

jag lever mest i min bubbla och får bekräftelse om att jag är awesome på fyllan ifrån klasskamrater och andra skolmedlemmar jag ej talat med.

ööööösome. [cool]


   
SvaraCitera

Bryr mig inte.
Jag vill vara med folk som är roliga och får mig att må bra, resten skiter jag i.


   
SvaraCitera

säkert nåt krafs med att va sig själv och bli accepterad för att man är cool personlighet eller nåt [zzz]


   
SvaraCitera

är väl humor som gäller, att man inte är så allvarlig och är social med alla... i stora drag då.


   
SvaraCitera

Populär = Social imo.

Finns populära fjortisar i min skola men finns också populära skitsköna personer.

Jag är väl no.2 *Flex*


   
SvaraCitera

Populär och populär enligt median och dem flesta så är det en person som är "känd" i tv,skolan,jobbet osv.

Enligt mig så är alla populära på det dem gör 😉


   
SvaraCitera

populära är rika blonda tjejer som går i gäng och snackar skit om folk de är cheerleaders och alla fotbollskillar vill ha dom osv.


   
SvaraCitera