Aviseringar
Rensa alla

pormaskar


SOMBI
Ämnesstartare

VAD FAN ÄR DET O HUR FÅR MAN BORT DEM O MAN KAN FAN INTE PLOCKA DEM SOM FINNAR FASTÄN DET STÅR DET ATT FOLK GÖR DET NÄR MAN GOOGLAR. 


ahh man kan tänka att man blir av med detta efter tonåren, ungdomar men det är fan ljug. 



   
Citera

köp en spegel du kan fästa på ett fönster. gör ångbad om du vill. kläm sen ut allt. ansiktsmask efteråt. 


   
SvaraCitera
SOMBI
Ämnesstartare

fattar inte vad det här med klämma är, det är ju småsmåsmås pluttar. jag tänker inte våldsklämma bort o OM det hade gått så hade det tagit hur lång tid som helst. 


   
SvaraCitera
SOMBI
Ämnesstartare

varför har du en så obehaglig bild, bläddrar ifrån med mening


   
SvaraCitera

skaffa vettig hudvård

använd lermask

upplever att mina pormaskar blir mindre av de produkter jag använder. HÄR har jag skrivit om de 4 produkterna. alla är från lush. 

tror annars det mest sunda är att typ. komma över det. pormaskar syns typ int om man inte står väldigt nära. 


   
SvaraCitera

det är det enda man kan göra


   
SvaraCitera

om man inte klämmer ut förstoras porerna permanent


   
SvaraCitera
SOMBI
Ämnesstartare

elverpigen: tror annars det mest sunda är att typ. komma över det. pormaskar syns typ int om man inte står väldigt nära.

jag har inte brytt mig nämnvärt innan, bara om jag har finnar. men det här är ju extremt för tillfället! tänkte jag borde göra något åt det om det går. 
såna där häftiga plåster då, provat det?


   
SvaraCitera
SOMBI
Ämnesstartare

amsi: om man inte klämmer ut förstoras porerna permanent

väljer nu att inte tro på det du säger


   
SvaraCitera

SOMBI:

väljer nu att inte tro på det du säger

en hudterapeut sa det


   
SvaraCitera

SOMBI:

jag har inte brytt mig nämnvärt innan, bara om jag har finnar. men det här är ju extremt för tillfället! tänkte jag borde göra något åt det om det går. 
såna där häftiga plåster då, provat det?

japp, de förstör huden om de gör nåt alls
för mig fastnar det bara "lös" hud på dom sen blir huden jätteirriterad för att man påfrestar den så mycket sen har man stora finnar i typ tre veckor minst efteråt tills huden kommit i balans igen.
tror det enda du kan göra är det amsi sa eller typ göra en portömning på salong


   
SvaraCitera
SOMBI
Ämnesstartare

amsi: en hudterapeut sa det

elverpigen: tror det enda du kan göra är det amsi sa eller typ göra en portömning på salong

så: 1. vattenångsgrej så att skiten öppnar sig 2. försöka klämma?? kan man inte peela, elr göra det först typ innan man klämmer 3. sätta på en ansiktsmask. 
blire bra sen elr


   
SvaraCitera

nej peela inte före, gör det efter. 


   
SvaraCitera

har också massa. sminkade alltid över dom förut men nu har jag inte sminkat mig mer än ett par gånger de senaste månaderna och jag upplever dom som mindre. men det kanske bara är så att jag blivit van vid att se dom varje gång jag ser mig i spegeln.

man "ska" klämma dom, annars försvinner dom nog inte,  men man får inte klämma för hårt så man klämmer sönder huden. har inte testat själv pga känns helt omöjligt.


   
SvaraCitera
SOMBI
Ämnesstartare

ehd: har inte testat själv pga känns helt omöjligt

ELR HUR fattar inte


   
SvaraCitera