Aviseringar
Rensa alla

Porr!


Ämnesstartare

Kan inte någon installera någon apparat som gör att generaliserare belönas med en stöt varje gång de begår sin grova synd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att jag vill veta drf bryr jag mig antagligen.eftersom många killar gillar de så mkt meninte skulle ta hem en sån tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Kan inte någon installera någon apparat som gör att generaliserare belönas med en stöt varje gång de begår sin grova synd.

du verkade mogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

els4:

men annars tycker jag de e dålig stil.

Ja, det tycker jag med. Det är på gränsen till missbruk..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt att höra att det finns nån som håller med:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

Uh, inte den skarpaste kniven i lådan.


   
SvaraCitera

jag är också beroende av porr[wink]

els4:

Det är bevisat att porr försämrarförhållande och sex. Jag tycker det är helt okej om man vill kolla på de när man är singel eller om partnern också gillar de men annars tycker jag de e dålig stil. Många känner sig som att de inte räcker till och blir kränkta.

Ja, egentligen är det dålig stil asså. Men vill min kille kolla på porr när jag inte är där så får han väl göra det. Inte mig emot.
det värsta är om han försöker efterlikna de i porrfilmerna när han är med mig[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

els4:

För att jag vill veta drf bryr jag mig antagligen.eftersom många killar gillar de så mkt meninte skulle ta hem en sån tjej.

När du skriver att "alla killar måste vara så beroende av porr" får du räkna med dylika uttalanden.


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

Måste dem? [confused][confused]

ja!!!! men du kanske är flicka?!??!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men att kika tillsammans med sin partner och få idéer, vad tycker du om det?

om båda vill så e de klart man ska gö de:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

ja!!!! men du kanske är flicka?!??!?!?

Har inget kön, är queer. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

När du skriver att "alla killar måste vara så beroende av porr" får du räkna med dylika uttalanden

aha du blev irriterad över det. Jag tänker inte på de men när det är många så skriver ja typ alltid alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

els4:

aha du blev irriterad över det. Jag tänker inte på de men när det är många så skriver ja typ alltid alla

Sluta med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

start all over again:

Ja, egentligen är det dålig stil asså. Men vill min kille kolla på porr när jag inte är där så får han väl göra det. Inte mig emot.
det värsta är om han försöker efterlikna de i porrfilmerna när han är med mig

Då skulle jag verkligen tycka att det kändes som att jag inte räckte till å att han vill va me nån annan.:(


   
SvaraCitera