Aviseringar
Rensa alla

Porr - En tråd om beroende


Ämnesstartare

tevepro:

Fast då baserar du ju det på någon sorts syn där prokreation är centralt, vilket är mosatsen till varför folk onanerar i första början...Konstigt resonemang.

Alltså om tråden ska handla om hur legit vetenskapen bakom extra-länken är kan man ju gott ta o läsa den tycker jag, men jag vet inte, man kanske kan motbevisa klimatförändringen genom att säga att vi andas ut koldioxid och därför kan det inte vara farligt?


   
SvaraCitera

TillbakaIgen:

Alltså om tråden ska handla om hur legit vetenskapen bakom extra-länken är kan man ju gott ta o läsa den tycker jag, men jag vet inte, man kanske kan motbevisa klimatförändringen genom att säga att vi andas ut koldioxid och därför kan det inte vara farligt?

Konstigt att du inte vill svara på det jag skrev. Onödigt att starta en tråd då isåfall.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

har en kompis som har 500 Gb porr på datorn

anton hade i Tb porr [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Konstigt att du inte vill svara på det jag skrev. Onödigt att starta en tråd då isåfall.

Nej, när motargumentet kommer ur ett missförstånd som enkelt reds ut av att läsa artikeln som diskuteras är det väl bättre att läsa artikeln o få en bra vetenskaplig förklaring med källor än en snabb sammanfattning som inte kommer vara lika bra?

Sen tycker jag att den börjar ta upp lite väl mkt plats i en tråd som inte handlar om hur ofta man ska onanera, utan mer att få de som går i överstyr att tänka på att man faktist kan bli beroende av porr & onani, och att det påverkar din motivation för allting i livet.

Om du fortfarande tycker att jag inte svarade på frågan så svarar jag ingen fara, utveckla så kan vi diskutera vad som kan bidra till dittan o dattan, jag ville bara klargöra att jag inte har lust o översätta artikeln i stötar 50 ggr denna tråd [wink]


   
SvaraCitera

Hmm, nä. Är ej beroende.. Har tydligen 167GB pörr men ser aldrig på den.. Tankar nytt när känslan kommer.. [shake] Fråga mig ej varför jag har kvar allt då, antar att jag vill ha i nödfall, om nätet skulle ligga nere eller dylikt.. [shake]

Kanske är lite beroende dåråå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kanske är lite beroende dåråå

Titta på videoserien så kommer du veta om du är eller inte, men det låter som att ditt lilla bibliotek betyder ett ja. Stämmer detta om biblioteket:

Om du väljer 5 videor, ta de bästa, o bara onanerar till dom denna vecka, går det? Eller behöver du nåt nytt?

När du tankar nya filmer, är det samma genre du tankade 6 månader sen? Säg t ex att du 6 månader sen gillade 2 snubbar 1 brud, gillar du nu gangbangs?

Om du inte kan använda de 5 videorna en vecka utan kräver nåt nytt, samt att det nya du brukar tanka har "eskalerat", så är du nästan garanterat beroende.


   
SvaraCitera

TillbakaIgen:

Om du väljer 5 videor, ta de bästa, o bara onanerar till dom denna vecka, går det? Eller behöver du nåt nytt?

Det beror på, är brudarna riktigt fina går dem att använda som objekt flera gånger! Men samma vecka känns osannolikt.. Kikar inte ens på porr varje vecka numera.. Ett par gånger varannan eller var tredje kanske, lusten har avtagit sedan jag var 13.. Eller kanske endast har tröttnat på pörr.. Är känslor, passion & romantik som gäller nu! [blush]

TillbakaIgen:

När du tankar nya filmer, är det samma genre du tankade 6 månader sen? Säg t ex att du 6 månader sen gillade 2 snubbar 1 brud, gillar du nu gangbangs?

Det är alltid samma genrer! Har 3 genrer jag ser på och underkategorier i dessa dårå..

TillbakaIgen:

Om du inte kan använda de 5 videorna en vecka utan kräver nåt nytt, samt att det nya du brukar tanka har "eskalerat", så är du nästan garanterat beroende.

Hmm.. Låter som att jag kan ha varit beroende förut, men att lusten har avtagit på senare år.. [crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

anton hade i Tb porr

hahahahahahah fyfan det är nästan lite läskigt...


   
SvaraCitera

haha jag är porrberoende vad festligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Låter som att jag kan ha varit beroende förut, men att lusten har avtagit på senare år..

Jo de låter som att du kör på spåret "lagom", o då äre ju ingen fara.

amsi:

haha jag är porrberoende vad festligt

Skulle tipsa att kolla in videon o se om du vill fortsätta festa [bigcheers]


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

TillbakaIgen:

Skulle tipsa att kolla in videon o se om du vill fortsätta festa

[cool]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

hahahahahahah fyfan det är nästan lite läskigt...

haha ah


   
SvaraCitera

minns att han blev sur när ngn kallade hnm "porrkungen" när han trodde ella hörde


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

minns att han blev sur när ngn kallade hnm "porrkungen" när han trodde ella hörde

HAHAHAHAHHAHAHA[love]


   
SvaraCitera