Aviseringar
Rensa alla

porr för tjejer...


Ämnesstartare

Jamen, finns det ingen dam som surfar porr som kan länka något som kanske passar kvinnor aningen bättre än alla "Candy blir sprutad på tuttarna för 533 gången!"-sorters porr? Det vore nice med lite smakprov iallafall...


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Så vitt jag vet så finns det också en man i varje scen, om det inte då är girl-on-girl.

Kanske handlar om att man vill se när killen njuter lite oftare. Verkar vara mest tjejen annars. Men jag vet inte vad det är trådskaparen tänker på [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

fail

du kan vara [smile]


   
SvaraCitera

Unexpected:

du kan vara [smile]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

[sad]

aw, förlåt. vill du ha risotto? [cute]


   
SvaraCitera

Ellenor_Me:

Me like Yaoi 😉 Mangabögporr xD

eeeew


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malinsexxi:

Varför finns det bara porr för killar egentligen, vi vill också ha något att titta på om nätterna, i alla fall jag.

Vad vill du se?


   
SvaraCitera

Unexpected:

vill du ha risotto? [cute]

skulle inte vara fel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dold text: Vem blir den förste att länka en förbjuden porr-länk?

Jag vill också har risotto.


   
SvaraCitera

Guzze90:

eeeew

Nej, sök på youtube och kolla 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

porr är porr, antingen gillar man porr eller så gillar man inte porr. Och gillar man inte porr finns de inget att titta på[bigsmile]


   
SvaraCitera

men bara för att kan jag väl i så fall rekomendera Burning angel eller Suicide Girls.. det är porr gjord av tjejer iaf...
sen finnns det ju faktiskt tjejer som gillar ordentligt hård sex även irl.. bara för att man är flicka behöver det inte betyda att allt ska vara rosblad och tända ljus som över går i mjuk mysig missionärs sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Porr som porr.


   
SvaraCitera

Ellenor_Me:

Nej, sök på youtube och kolla 😉

EEEEEEEEEEEEEEEW!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera