Aviseringar
Rensa alla

Porr framför mig eller har jag helt fel?


Ämnesstartare

hej, jag har varit tillsammans med min pojkvänn i snart tre år, allt är underbart vi trivs fruktansvärt bra. Men det finns ett problem och vi har ingen aning om hur vi ska lösa det. Saken är den att han har väldigt svårt att komma med tjejer vi har som sagt varit tillsammans i tre år och han har kommit tre gånger på hela den tiden. Vilket får mig att känna mig fruktansvärt oatraktiv för honom vilket jag vet om att jag inte är. Vi har pratat om det mkt och om hur vi ska lösa det men har inte kommit fram till ngt vettigt. Hur som helst det hela försämmrades oerhört efter detta senario;

På kvällen när vi skulle lägga oss var jag ganska kåt och ville ha honom men han sa att han inte var sugen så jag vände mig surt mot väggen och somna. På morgonen när jag gick upp så hoppa han in i duschen och jag satte mig lite vid hans dator då fick jag se att han hade vart inne och kollat på porr jag blev oerhört ledsen och vi hade en lång diskussion om detta då jag berättade hur ledsen och sviken jag kände mig han sa att det inte skulle upprepas.
Ngn vecka efter detta så hade vi sex på morgonen jag ville ligga kvar i sängen lite så han gick upp när jag gick upp sen så fick jag se att han hade kollat på porr DIREKT efter att han hade haft sex med mig och det känndes ännu värre än förra gången.

Vad ska jag göra åt detta?

Ska tillägga att jag sj kollar på porr ibland och har absolut inget emot att han gör det då det inte skadar mig. Men om man ser det på ett annat sätt så känner han sig bra värdelös och omanlig då han har problem i sängen så jag förstår att han tar den enklaste vägen och runkar framför porr ist, jag har gett förslag på att vi kan göra det tillsammans så kanske hans mentala spärrar släpper men han tyckte inte det var ngn bra idé då han skulle känna sig väldigt obekväm, då svara jag vore det inte obekvämt om jag kom in i rummet och såg att du runka efter att haft sex med mig.

Samma sak har hänt flera gånger men inte det senaste. Då gjorde han såhär ist, jag var hos honom under en veckas tid hade sex typ en gång jag åkte hem över en dag och när jag kom tillbaka såg jag att han hade kollat på porr 4 ggr under den dagen, det känns fruktansvärt att tänka att han laddar upp innan jag kommer så han slipper så att han gör det för att hålla sig längre är ingen förklaring.

Har kommit med tusentals förslag som att kolla på porr tillsammans att han tar saken i egna händer men han vill inget av det, han skäms, och ja han säger att han är trygg och bekväm med mig men ändå vill han inget. Jag förstår inte.

Snälla hjälp.

Tack på förhand.

Vad ska vi göra seriösa svar tack.


   
Citera
Ämnesetiketter

Brain Disfunction. Wall of text, immediate shutdown. Eoooon


   
SvaraCitera

Låter som om det är helt upp till honom just nu..
Antingen så ljuger han rakt igenom eller ... ja sen vet jag inte [crazy]
Ser det hela bara som att han på ett eller annat sätt inte berättar hur han faktiskt känner sig.
Jobbigt lägge [shake]


   
SvaraCitera

Varför har så jävla många tjejer problem med att deras killar kollar på porr? [mad]
SLUTA UPP MED ERA JÄVLA SJUKA KOMPLEX.
Mår du dåligt av att han runkar för att han inte vill ha sex så sluta stalka hans dator och kolla upp vad han besöker för sidor hela tiden.

Som jag sa i en annan tråd, om exakt samma ämne:
När man runkar så slipper tänka på att tillfredsställa någon annan, man kan lägga all energi på en själv och ens egna njutning, utan att behöva ta hänsyn till någon annan.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

vad är problemet?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet är att han inte kan komma med mig ser på porr ist jag känner mig värdelös, han mår dåligt av att han inte kan komma ser på porr oändlig cirkel vill ha tips på hur man kan bryta den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till Nitendo.

Nu är det dock inte porren som är problemet i sig utan sexlivet och hans erektionsproblem som han löser utan att blanda in mig genom att kolla på porr

jag vill att vi ska lösa det i sängen sen kan han kolla på porr hur mkt han vill.


   
SvaraCitera

Men vad då? Han kan inte komma när ni har sex, så i stället så onanerar han och kollar på porr, för att komma?

Att han inte kommer lär ju knappast bero på att han tittar på porr, så jag tror inte jag förstår problemet? Har han tröttnat på ert sexliv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han har aldrig kommit med ngn annan har alltid haft det problemet iom att han ser på porr så kan man inte säga att hans lexlust är borta och jag frågade honom om han ist skulle kommit till mig när han var kåt om han inte skulle haft det problemet han hade och ja givetvis skulle han det


   
SvaraCitera

MissStalker:

Nu är det dock inte porren som är problemet i sig utan sexlivet och hans erektionsproblem som han löser utan att blanda in mig genom att kolla på porr

Ni kanske har tråkigt sex som går på rutin? Testa något nytt osv osv.
Eller så kan han helt enkelt inte komma vid sex, då får du acceptera det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har vi absolut inte försöker med nya grejjer hela tiden, och jo han har kommit vid sex tre ggr som sagt så klart han kan men det är hans mentala spärrar som har byggts upp genom åren som inte släpper och dom släpper knappast av att han tar den enklaste vägen och sätter sig vid datorn ist.


   
SvaraCitera

He is a self denying gay? [surprised]
Maybe he likes to live with a girl and really loves you.. but he doesn't get attracted of girls?


   
SvaraCitera

MissStalker:

men det är hans mentala spärrar som har byggts upp genom åren

Be honom att gå i terapi då [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe mja skulle inte tro det för bögporr har jag dock aldrig hittat...och ja det har blivit som ett ticks för mig att se vad han har gjort på datorn och JA det är fel och jag förstör för mig sj men man vill ju veta och sen lösa problemet eller hur???

Eller ska jag bara levfa ovetande om det och bara må dåligt för lämna honom tänker jag ionte göra, problem är till för att lösas


   
SvaraCitera