Aviseringar
Rensa alla

Porr med pojk/flickvän?


Ämnesstartare

Hej!

Kollar ni någonsin på porr med er partner, eller kollar ni enbart ensam?

Eller kollar ni inte på porr alls?

Jag får alltid kolla på porr ensam då min flickvän anser att det är kränkande.. Men det vore upphetsande för mig att kolla på porr med henne. Det är en dröm som aldrig kommer slå igenom!

Hur har ni det?

Ni som har gjort det, dela gärna med er hur det var.


   
Citera

Be din flickvän surfa rundor på lite porrsidor och se om hon hittar något hon gillar. Finns "tjej-vänlig"porr, till exempel x-art har rätt fin porr.

Hon kanske inte tycker att porren är så kränkande då.


   
SvaraCitera

llooll:

Kollar ni någonsin på porr med er partner

Har hänt.

llooll:

Ni som har gjort det, dela gärna med er hur det var.

Det var nice.


   
SvaraCitera

Aldrig!


   
SvaraCitera

All porr är inte kränkande. En jag känner sände in till Ifeelmyself eller vad det var och det var fint. Fast jag kollade inte på hela iof pga kändes lite skumt.


   
SvaraCitera

Brukade se mjukisbögporr med pojkvännen förr.
Själv ser jag bara Max Hardcore. Enda heteroporren jag gillar [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ah, fast ej i sådan syfte som du menar [crazy]

isola:

All porr är inte kränkande.

Nä, Axel Braun gör ju filmer som fokuserar helt på kvinnans orgams [wink][wink] Ska vi se den ihop? [wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Nä, Axel Braun gör ju filmer som fokuserar helt på kvinnans orgams [wink][wink] Ska vi se den ihop? [wink]

Ja! Vi tar det samma dag som vi handlar bhar! Min bekant som var försenad till vår hmdejt duvet prisade bhfén och sa att hon köpt två st där och nu endast använder dem.


   
SvaraCitera

isola:

Min bekant som var försenad till vår hmdejt duvet prisade bhfén och sa att hon köpt två st där och nu endast använder dem.

Men åhhh, låter så perfekt [sad]


   
SvaraCitera

Ja, hon uppskattade det betydligt mer än jag gjorde.


   
SvaraCitera

Ja. Fast det var halvhjärtat och awkward. Det slutade med att vi stängde av porren ganska snabbt och hade sex.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Men åhhh, låter så perfekt [sad]

ja!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Kollar ni någonsin på porr med er partner, eller kollar ni enbart ensam?

Jag har gjort det en gång med min partner dock kände jag att porren gjorde honom mer upphetsad än vad jag gjorde honom så därför gjorde vi inte om det. Har dock kollat på porr med min kk som jag hade innan honom och det var helt magiskt! När känslor inte är inblandade kan porr verkligen ge en extra krydda!

Nu kollar jag ensam utan honom om jag verkligen känner att jag behöver. Annars använder jag gärna min fantasi 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hander ibland att vi gör, men vi tänder på ganska olika saker när det gäller porr så ibland kan det bli svårt att hitta nåt båda gillar. Tkr det är lite störigt att det sällan är snygga killar med i porr.. men visst kryddar det lite, men kan vara svårt att hänga med om man satsat på att göra vad dem gör o då blir det mest komiskt xD


   
SvaraCitera

Kollar inte på porr.


   
SvaraCitera