Aviseringar
Rensa alla

Porr - vad är grejen?


Ämnesstartare

Goddag folket i det sexuella forumet!

Vad är grejen med porr egentligen? Vart fan ligger det sexiga i det? Jag tycker att hela grejen blir helt avsexualiserad och skittråkig när man bara ser två inzoomade blanka kön som guppar in och ut, in och ut. Pulla pulla, slicka slicka, suga suga. Och STÖN STÖN STÖN fastän man i själva verket vet att det är två skådisar som ligger där och knullar utan att det ens är skönt, dom får betalt för det.

Jag kan bli tänd av till exempel en sexscen i en film, men jag blir bara äcklad eller full i skratt när jag ser en porrfilm. Det blir så jävla onaturligt och intimt. Så plastigt och osexigt.

Så ni som kollar på porr och tänder på det - kan ni förklara det sexiga? Vad är det med porr som gör er sexuellt upphetsade?


   
Citera

det är tändande bara [shake] tycker varken kukar eller fittor är speciellt fina men när man ser två homo sapiens som parar sig vill man själv göra det [blush]


   
SvaraCitera

blir kåt av porr där killen sexar tjejen som han vill och man ser att hon inte gillar. tycker det är så sex skall vara[smile]


   
SvaraCitera

OBS DET FINNS BARA EN SORTS PORR OCH DET ÄR DEN SORTEN DÄR FITTAN OCH KUKEN TAR UPP HELA SKÄRMEN, KILLEN ÄR 30 OCH TJEJEN är "18" (fast egentligen 25)

DETTA ÄR DEN ENDA PORREN

DEN

ENDA

PORREN

SOM

FINNS


   
SvaraCitera

[zzz]

"hur kan folk tycka att lakrtist är gott? Dett smakar ju verkligen skit så hur kan folk tycka det?!?!"


   
SvaraCitera

Dekadent:

hur kan folk tycka att lakrtist är gott? Dett smakar ju verkligen skit så hur kan folk tycka det

hahaha har du smakat skit lr ????? xDDD dd d


   
SvaraCitera

Please rape me:

hahaha har du smakat skit lr ????? xDDD dd d

aa det smakade skit!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

OBS DET FINNS BARA EN SORTS PORR OCH DET ÄR DEN SORTEN DÄR FITTAN OCH KUKEN TAR UPP HELA SKÄRMEN

jag sa aldrig att den porren jag tog upp som exempel var den enda porren i hela världen, men det jag tog upp är ju ändå bilden av en vanlig porrfilm. inte heller så att det bara är könsorganen som syns, men man har ju oftast en god vy över det ifall man säger så?


   
SvaraCitera

Dekadent:

aa det smakade skit!!

eller lakrits????


   
SvaraCitera

vet ej. don´t like it. det är sjukt överskattat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

"hur kan folk tycka att lakrtist är gott? Dett smakar ju verkligen skit så hur kan folk tycka det?!?!"

tycker du jag var trångsynt? vad är det för trångsynt med att skapa ett diskussionsforum där jag först för fram min åsikt och sedan ber folk lägga fram sin?


   
SvaraCitera

Please rape me:

eller lakrits????

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

tycker du jag var trångsynt? vad är det för trångsynt med att skapa ett diskussionsforum där jag först för fram min åsikt och sedan ber folk lägga fram sin?

Jo men svaret på din fråga är att folk tycker olika. Om du vill ha mer specifikt om vad folk finner tändande i porr så är det nog lika lätt att förklara varför man tycker att något är gott. Alltså det går inte. Folk kan skriva vad de gillar i porr men inte direkt varför. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Folk kan skriva vad de gillar i porr men inte direkt varför

bara för att du inte kan svara på frågan betyder inte det att nån annan inte kan 🙂 let's see vad folk har att säga! om dom vågar uttala sig.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

det är tändande bara tycker varken kukar eller fittor är speciellt fina men när man ser två homo sapiens som parar sig vill man själv göra det

Så tkr min flickvän osso

Sry Jagmårtypbra, 2 mot 1!


   
SvaraCitera