Aviseringar
Rensa alla

Porr, varför håller killarna i tjejens huvud när hon suger kuk?


Ämnesstartare

Jag förstår inte, är det sexigare att dra någon i håret och hålla fast huvudet på en tjej/kille när han/hon suger av er??

Killar, förklara er!
Varför gör killen såhär i porren? Det ser ju bara äckligt ut och det måste bara vara avtändande när tjejen liksom "puke" och hon hostar och är helt enkelt totalförnedrar, och så håller ni fast huvudet också? [shake]


   
Citera

Detta är en mycket viktig fråga eftersom porrfilmer avspeglar verkligheten.
Dold text: Och som vanligt är alla killar likadana...


   
SvaraCitera

sheeeeet asso


   
SvaraCitera

Handlar väl om dominans. Varför hänger man upp någon i rep i taket och piskar den? Är samma sak inte lika grovt bara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Detta är en mycket viktig fråga eftersom porrfilmer avspeglar verkligheten.
Dold text: Och som vanligt är alla killar likadana...

Nej det sa jag inte, jag menar att dom som tänder på det ska svara. Det är dom verkligen inte! Men i dom porrisar jag sett håller killen i tjejens huvud när hon deep throathar honom....

Tycker det är lite konstigt bara. [confused]


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Nä, jag förstår verkligen inte heller. Dessutom så förstår jag inte varför National Geographic inte visar porr på sin TV-kanal. Jag menar, hårdporr kan ju liksom inte bli så mycket mer dokumentärt.

Jaja, man kanske borde ta sig en tur med bilen och se till att få punka. Jag menar, det hoppar ju alltid fram en blondin med badbollstuttar ur buskarna och suger av en då.


   
SvaraCitera

Det är väl inte så svårt att fatta. Varför vill de hålla stryptag, slå en på rumpan, dra i håret, pressa ned huvudet mot kuken osv.


   
SvaraCitera

tur för er att alla killar är så


   
SvaraCitera

[wink]my girl likes


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Det ser ju bara äckligt ut

Ser det äckligt ut att man håller tjejen i håret? [tard]


   
SvaraCitera

Tjejer gillar sånt [y]


   
SvaraCitera

Är för att man är rädd att hon skall ta för mycket och svälja den, så då håller man tillbaks hennes huvud. Inte kul om någon sväljer ens snopp tror jag[sad]


   
SvaraCitera

Vissa killar gör det, vissa inte.
Vissa tjejer gillar det, vissa inte...


   
SvaraCitera

jag tycker om nar min man gor det.han ar san himla toffel alltid,aven under sex,sa nar han gor detta blir han lite mera manlig enligt mig.och han tycker om nar jag trycker ner hans huvud i min fitta,vilket jag ocksa gillar for da kan jag utova min ultradominans over honom.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

förklara

Har du aldrig hört talas om dominans och dominanslekar? [rolleyes]
Finns väldigt mycket tjejer som gillar att vara undergivna (men säkert inte alla som med våld vill få en kuk ner i halsen dock) [rolleyes]x1337


   
SvaraCitera