Aviseringar
Rensa alla

porr vs förlora oskulden


Ämnesstartare

förlorade du oskulden INNAN du kollade på porr för första gången? 

(glömde ett tredje kön, FÖRLÅT)


   
Citera

nej (tjej)


   
SvaraCitera

No, k-ille. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja (tjej) 

kollade visserligen på en dramafilm innan samma kväll som innehöll en hel del sexscener (vilket ledde till att vi blev kåta och började ta på varandra), men räknar det inte som porr. 


   
SvaraCitera

Kolmar tjejer på porr?!Shockerad Hela porrinduistrin är ju typ att använda kvinnor/tjejer som om de vore en jävla leksak, hur tändande kan det vara för dem? Iförsig finns det ju kvinno vänlig porr men njae

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emanuelstenberg:
Kolmar tjejer på porr?!Shockerad Hela porrinduistrin är ju typ att använda kvinnor/tjejer som om de vore en jävla leksak, hur tändande kan det vara för dem? Iförsig finns det ju kvinno vänlig porr men njae 

oftast när jag kollar på porr får jag låta min feministdel av hjärnan sova. även om det är "kvinnovänlig" porr. det är upphetsande att se folk knulla. simple as that. 


   
SvaraCitera

stereo total:

oftast när jag kollar på porr får jag låta min feministdel av hjärnan sova. även om det är "kvinnovänlig" porr. det är upphetsande att se folk knulla. simple as that. 

Oh shiet har aldrig hört någon tjej säga så där, bara killar, men från en tjej lät det där för jävla sexigt 


   
SvaraCitera

Det där är som att fråga vann ditt lag fotbolls-vm innan ni började träna fotboll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Det där är som att fråga vann ditt lag fotbolls-vm innan ni började träna fotboll

vilket år är du född? 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

haha 0% på svar ja kille


   
SvaraCitera

stereo total: vilket år är du född?

nittonnittiett hurså?


   
SvaraCitera

Kan ej minnas om jag kollat på porr innan sexdebuten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

nittonnittiett hurså?

nyfiken. tänker att det borde spela in. 
min familj hade modem skiiitlänge och bara en dator som stod i vardagsrummet. hade nog kollat på porr tidigare ifall jag haft en egen på mitt rum. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

stereo total: nej (tjej)


   
SvaraCitera