Aviseringar
Rensa alla

porrfilm


Ämnesstartare

orkar inte göra en poll. men typ. porrfilm. ni vet, inte klipp, utan film, med lite rudimentär dialog och handling. när såg ni en sådan senast? vad tycker ni om dem?

senast jag såg en var nog när vi kollade på ridskolan typ förra valborg. tror vi hann se ettan och tvåan, sen klarade vi inte mer. det är något med formatet som roar mig, i synnerhet när de försöker vara roliga, för det är så låg standard på manusskrivandet att grejer som aldrig skulle komma med i en seriös produktion tillåts passera genom kvalitetskontrollen. även när de försöker få fullständigt ologiska händelseförlopp att framstå som något mer trovärdiga. det är festligt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Har nog aldrig sett en hel porrfilm...


   
SvaraCitera

har någon sätt en hel? man hoppar väl bara fram till den bästa delen och runka och sen stänger av när man spruta 


   
SvaraCitera

Såg Hitler's harlot för ett tag sedan, var låg, låg-budget som mest bestod av att knulla framför en NSDAP-flagga, men en snubbe såg ut som en blandning av Jamie och Adam i mythbusters, det var lite kul

vlcsnap-2014-05-20-22h22m31s45.png


   
SvaraCitera
Kudhos

Jag försökte se Backdoor slutfuckers 7 men jag hade inte sett 1-6 än så jag fattade inte mycket av handlingen så jag tröttnade efter 10 minuter. Kunde inte hitta den första på thepiratebay så struntade helt. 


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

Har sett någon sån flummig men det var way back. 
Alice i underlivet Söt


   
SvaraCitera

Skandal i porrskolan har sina humoristiska höjdpunkter!


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

Istechetvåpunktnoll:
Skandal i porrskolan har sina humoristiska höjdpunkter!

-74 året då busken hade större betydelse än könet Hjärta


   
SvaraCitera

Såg första halvan av Ligga i Lund vid ett tillfälle för några år sedan. Också ganska komisk på det där ganska kassa sättet.


   
SvaraCitera

Haha enda jag sett är fäbojäntan och jag bara garva åt den 


   
SvaraCitera

Vill ta upp två grejer här. Jag har sett en porrfilm som jag faktiskt tyckte var bra. De spelade otroligt bra, och filmen kändes väldigt genuin. Det som skedde vad att jag till slut inte kände något behov av att runka utan istället fokuserade på berättelsen. Jag tror det är därför man inte ser några sådana filmer, det förstör lite av syftet med filmen.

En annan ovanlig grej är dock engagemang i sexet. Tycker oftast det ser väldigt fejkat ut allting och alla porrskådisar spelar ju hemskt dåligt. Men ibland ser man de som verkligen verkar tycka om sexet, eller åtminstone är tillräckligt bra på att fejka det för att få en att tro så. En film jag såg verkade det nästan som att de båda glömde bort kamerorna helt och hållet ett tag och bara fokuserade på varandra. Det var väldigt hett, men tycker man ser så lite av sådant så tittar knappt på porr. Det fejkade är inte särskilt intressant.


   
SvaraCitera
Kudhos

Tennsoldat: Vill ta upp två grejer här. Jag har sett en porrfilm som jag faktiskt tyckte var bra. De spelade otroligt bra, och filmen kändes väldigt genuin. Det som skedde vad att jag till slut inte kände något behov av att runka utan istället fokuserade på berättelsen. Jag tror det är därför man inte ser några sådana filmer, det förstör lite av syftet med filmen.

Dvs att du tittade på game of thrones?


   
SvaraCitera

Kudhos:

Dvs att du tittade på game of thrones?

Exakt !


   
SvaraCitera

Kudhos:

Dvs att du tittade på game of thrones?

😀

Jag såg någon jättekonstig film för några år sedan, vetifasen om det var på någon typ av tillställning eller ngt, men jag minns att jag sett den iaf. Kanske var det en gammal musikvideo?
Det var iaf en tjej som hade mens i ett badkar och en kille i en alternativ verklighet som sög på hennes tampong i det där badkaret. Typ. Minns ej mer än att jag fann den rätt störd men ändå poetisk.


   
SvaraCitera

Alltså porrskådespelares skådespel är ju så jävla roligt att kolla på Hjärta


   
SvaraCitera