Aviseringar
Rensa alla

Porrfilms-Martin


Ämnesstartare

Hej, har ni fått något meddelande från Martin Ljunggren om en roll som Fröken Pettersson?

Hade vart kul att höra hur desperat killen är.


   
Citera
Ämnesetiketter

blev erbjuden 40 efter skatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma person som ett par andra troll.
Nu låst.


   
SvaraCitera
mynona

Nej. Jag har inte fått något sådant pm. Jag önskar att jag visste vad filmen handlade om när jag ser folk tala om den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men inte fan blev jag erbjuden några 40 laxar inte [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Samma person som ett par andra troll.Nu låst.

Samma som nigeriabrevkvinnan?

mynona:

Nej. Jag har inte fått något sådant pm. Jag önskar att jag visste vad filmen handlade om när jag ser folk tala om den.

"en ny porrfilm som heter Internatskolan. Handlingen är fokuserad på 17-årige Samuel som inleder en affär med den snygga vikarien Fröken Pettersson. De flesta rollerna är tillsatta förutom de två huvudrollerna, Samuel och Fröken Pettersson."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Samma som nigeriabrevkvinnan?

ne, annan.


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

"en ny porrfilm som heter Internatskolan. Handlingen är fokuserad på 17-årige Samuel som inleder en affär med den snygga vikarien Fröken Pettersson. De flesta rollerna är tillsatta förutom de två huvudrollerna, Samuel och Fröken Pettersson."

Det var då ingen vidare utförlig beskrivning. Det hade varit mer intressant att höra om samtliga roller i filmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

ne, annan.

Det var som fan

mynona:

Det var då ingen vidare utförlig beskrivning. Det hade varit mer intressant att höra om samtliga roller i filmen.

Karaktärerna kanske inte är fullt så spännande och mångfacetterade som man kan tro.


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Karaktärerna kanske inte är fullt så spännande och mångfacetterade som man kan tro.

tror du det...?

jag hade gärna velat göra en karaktärsanalys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det var då ingen vidare utförlig beskrivning. Det hade varit mer intressant att höra om samtliga roller i filmen.

Jag fick veta att Samuels pappa heter Per och är 35 år, men spelas av den 45-årige Robert Aronsson. Mer än så fick jag dock inte reda på innan glädjedödaren Knarko kom och förstörde allt som vanligt.


   
SvaraCitera
mynona

dvärgkastarn:

Jag fick veta att Samuels pappa heter Per och är 35 år, men spelas av den 45-årige Robert Aronsson. Mer än så fick jag dock inte reda på innan glädjedödaren Knarko kom och förstörde allt som vanligt.

Det lät höra sig. Så synd att vi aldrig fick tillgång till hela rollistan. Med tanke på att den utspelade sig på ett internat kan man väl tänka sig att listan var fyllig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Alltså, det kommer ju vara en massa drama och så. Det är ingen romantik i det hela om man säger så. Men om det är så du känner så ska jag inte störa dig längre. Det är många som står i kö för dessa jobb. Önskar dig lycka till i framtiden.

Mvh Martin Ljunggren"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han blev arj på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Samuel och Fröken Pettersson

Xisco:

ne, annan.

Det måste vara han den där Samuel_15 eller vad han hette 🙂 säkert han som utger sig för att vara någon Martin...
Undrar vilken diagnos han har


   
SvaraCitera