Aviseringar
Rensa alla

Porrfilms-Martin


Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Mer än så fick jag dock inte reda på innan glädjedödaren Knarko kom och förstörde allt som vanligt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

"Alltså, det kommer ju vara en massa drama och så. Det är ingen romantik i det hela om man säger så. Men om det är så du känner så ska jag inte störa dig längre. Det är många som står i kö för dessa jobb. Önskar dig lycka till i framtiden.

Hahah, hur orkar han?!

amsi:

han blev arj på mig

På vilket sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu kommer jag aldrig att få veta om jag får spela Samuel eller inte. Hen borde inte ha blockats 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för jag ville analfista honom med tigerbalsam


   
SvaraCitera

jag hade haft användning för de där 40 laxen

och hade gärna spelat en porrfilm därjag förför 17-åriga samuelisola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu har vi gått miste om något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh jag blir alltid så glad när jag ser att jag fått PM för jag tänker liksom att åh någon vill mig något så ba MEN VAFAN är alltid nåt jävla troll ååå [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. [love] Såg det som en bekräftelse på min snuskighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah! Jag fick båda huvudrollerna till förfogande pga. både kvinnlig och hunkig.

Hej snäckan

De flesta rollerna är tillsatta förutom de två huvudrollerna, Samuel och Fröken Pettersson. Jag vill att du spelar en av dem, beroende på om du är tjej eller kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hen har besökt min profil, haha, ville se hens min när hen inte kunde skicka mig meddelande. [badgrin]


   
SvaraCitera
Petto

S3ON:

Hen har besökt min profil, haha, ville se hens min när hen inte kunde skicka mig meddelande.

Är du medveten om att ordet "hens" i "ville se hens min" är väldigt mycket mer lik "hans" än "hennes"?


   
SvaraCitera

Petto:

Är du medveten om att ordet "hens" i "ville se hens min" är väldigt mycket mer lik "hans" än "hennes"?

var användarnamnet pretto upptaget eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

var användarnamnet pretto upptaget eller

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petto:

Är du medveten om att ordet "hens" i "ville se hens min" är väldigt mycket mer lik "hans" än "hennes"?

Aa, soo?


   
SvaraCitera
Petto

elverpigen:

var användarnamnet pretto upptaget eller

Eller vad?


   
SvaraCitera