Aviseringar
Rensa alla

Porrskräckisar


Ämnesstartare

Finns det såna som är läskiga??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Two guys one horse - eller vad den nu heter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Two guys one horse - eller vad den nu heter...

den e inte läskig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker all porr är läskig, så stora snoppar jämfört med min[blush]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

http://www.imdb.com/title/tt0960890/ <[wink]

e den läskig?+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please rape me:

e den läskig?+

Kanske lite :c

Och sluta chatta i tråden [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Och sluta chatta i tråden [no-no]

Man får ej säga till trådskaparen att sluta chatta i sin egen tråd vaafan är det för trams??!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våldtäcktsporr, kanske?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smelly tongues:

Våldtäcktsporr, kanske?

gillar inte våldtäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frestelsernas Hus

av

Mike Beck

Image

FRESTELSENS HUS är stark inspirerad av Stanley Kubricks “Eyes wide shut”, såväl som “Rocky horror picture show” och “Huset som gud glömde”. Filmen handlar om ett förälskat, men lite tvivlande par på en romantisk bilsemester på Gotland. Plötsligt går bilen sönder, och de tvingas söka hjälp och stanna i ett mystiskt hus, med en ännu mer mystisk betjänt. Huset visar sig vara hemsökt. Spökeier... eller endast våta drömmar? För Eva och Anders utsätts ytterst syndiga frestelser... i Frestelsens hus...

Regissör Mike Beck vill inte avslöja mer om handlingen, eller mer exakt vad som händer i frestelsens hus.

--Det ska vara en överraskning, säger han. Och jag lovar att ni kommer att bli överraskade!

Filmen spelades in under härlig högsommar.

--Ja, för en gångs skull hade vi verkligen tur med vädret, konstaterar filmfotograf Erik Fisher. Så vi fick ihop en idyllisk sommarfilm. En rysligt upphetsande sommarfilm!

För även om tonvikten är på sex – mycket sex – är det lite läskigt ibland. När klockan passerat midnatt kan allt hända. Mike Beck förklarar:

--Jo, den här gången har vi satsat på att även göra filmen lite kuslig á la amerikanska “haunted house”-rysare. Och vi lade också mycket tid på att göra det övertygande, och inte löjligt patetiskt som i amerikanska sexfilmer. Men vi har absolut inte glömt porren. Snarare tvärtom. Det finns många sköna sexscener som kommer att tillfredsställa alla....

Att framkalla ryslig skräckstämning är dock inte det enklaste och tar tid. Speciellt när man ska filma rysligt sexiga spöken.

--Det var tidskrävande, berättar filmfotograf Erik Fischer. För att få fram en genomskinlig vålnad, använde vi en slags dubbelexponering, där scenen fick filmas flera gånger med kameran fast förankrad på stativ. Och det var mycket krångligt att ljussätta...

Men det var värt besväret. För den färdiga produkten är lika övertygande som vilken Hollywoodrysare som helst. Även om Mike Becks vålnader inte bara är genomskinliga – utan nakna!

Nikki Dane har medverkat i så gott som alla Mike Beck-filmer, sedan ISKALLT BEGÄR. Men det här är hennes första huvudroll. Mike Beck berättar:

--Nikki har alltid varit bra i sexscener, men utvecklats mycket som skådespelare det sista året. Så det var verkligen på tiden att hon fick visa vad hon kan. Och vi har redan hunnit spela in ytterligare en film med Nikki i huvudrollen: Stockholmsthrillern FARLIG FRESTELSE, som fortsätter i samma tuffa stil som FARLIG POTENS.

--Hon är mycket övertgande i dessa två totalt olika roller i FARLIG FRESTELSE och FRESTELSENS HUS. Jag tycker hon är värd både en Porr-Oscar och en Guldbagge!

- Det var svårt att lära sig all dialog, säger Nikki. För FRESTELSENS HUS är en mycket dialog- och story-driven sexfilm. Och i rollen som Eva skulle jag vara mycket en ganska alldaglig och oskyldig tjej, vilket inte riktigt är jag. Men det gick – och jag fick ju mycket skön sex att kopla av med!

Jens XP spelar pojkvännen Anders, som också frestas sköna vålnader på nätterna.

-- Det här var en skön film att spela in. Härlig sommar och mycket sex. Och jag behövde inte ramla och slå mig som i Ridskolefilmerna. För en gångs skull en “seriös” roll för mig, konstaterar Jens.

Den kvinnliga vålnaden spelas av Mandy Sixx, som vi senast kunde se i MUSBILEN och RIDSKOLAN 3. Mandy berättar:

--Först lapplisa (Ridskolan 3) och nu spöke!? Mike Beck hittar minsann de mest besynnerliga roller till mig. Och det tackar jag för. Vanlig sex kan jag ha privat, på film ska det vara något utöver det vanliga!

I den kommande BESATT AV SEX spelar hon dessutom häxa! Så vi har mycket ovanligt skön sex att vänta från denna läckra skånska.

Sara Slick och nykomlingen Rachel Blair spelar två totalt sexgalna engelska backpacker-turister som försöker våldta Anders (Jens XP) när han är ute och joggar. Som tur är (eller?) lyckas han smita undan. Men när klockan passerat midnatt kommer han inte undan längre. För i det hemsökta frestelsens hus kan man inte motstå frestelser...

-- Thank god!, konstarerar Sara. Jag och Rachel hade varit på inspelningsplatsen i två dagar utan att få något. Så när vi äntligen fick chansen kastade vi oss över Jens. Stackarn, vi knullade honom verkligen sönder och samman! Det var en orgasm jag sent kommer att glömma...

Även Linda Lust och Sabina Star, som vi kunde se i JANE BOMB, medverkar i en ytterst upphetsande trekant. Och lilla sötnosen Pirya, har nog aldrig sett bättre ut än i filmens smått klassiska sexscenen på köksbänken!

Totalt får vi se nio läckra tjejer ha sex i filmen.

En som dock behåller byxorna på är den hyllade Beck-skådespelaren Åke Gustavsson, som spelar den mystiske betjänten.

-- En liten annorlunda roll for mig. Tidigare har jag mest varit moralens väktare eller bov, nu är jag en slags modern version av Lurch från Familjen Addams... Kul!

-- På frågan om vi aldrig får se honom i en sexscen, svarar Åke.

-- Mike Beck-filmerna behöver skådespelare som också behåller kläderna på sig. Och jag är ju egentligen vara sig exhibitionist eller teaterapa, så jag trivs annars bäst bakom kameran.

-- Åke fungerar som kombinerad inspelningsledare och modell-koordinator, såväl som stillbildsfotograf, förklarar regissör Beck.

Allan Andersen, mer känd som Dr. R. Unk medverkar endast bakom kameran i FRESTELSENS HUS. Dokumentärfilmare, stillbildsfotograf, chaufför, locationansvarig...

-- Allan fyller många funktioner även då vi inte får se honom framför kameran, förklarar Mike Beck. Och det var han som lyckades hitta det fantastiska huset som fyller den största rollen i den här filmen. Och lyckades fixa tillstånd att filma här. Jag jobbar dock på att försöka övertala honom att medverka i en sexscen i någon kommande Beck-film...

Utan att avslöja för mycket om filmens handling och minst sagt oväntade och eggande slut, måste vi nämna den fantastiska gruppsexorgien. I samma fetisch-lika stil som Stanley Kubrisks “Eyes wide shut”, deltar så gott som filmens alla medverkande i en avslutande knullfest som kommer at gå till svensk porrhistoria. Det var fritt spelrum för alla att leva ut sina lustar.

--Vi hade så mycket äkta stön och orgasmer att vi inte hann få med allt – trots tre kameror, minns filmfotograf Erik Fischer. Det var knullkaos! Och Saras och Rachels “cum swapping” kunde inte gjorts bättre någonstans i världen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

hej kanske

man får inte chatte här sa hon ninteno!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please rape me:

Man får ej säga till trådskaparen att sluta chatta i sin egen tråd vaafan är det för trams??!?

Det kallas regler, inte jag som har skapat dem [no-no] Chattar folk i tråden och blahblah så blir den ju flyttad till klotter, hur kul är det om du vill ha en seriöst tråd? vavava? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det kallas regler, inte jag som har skapat dem [no-no] Chattar folk i tråden och blahblah så blir den ju flyttad till klotter, hur kul är det om du vill ha en seriöst tråd? vavava? [cry]

Okeej [sad] Du har rätt.


   
SvaraCitera