Aviseringar
Rensa alla

Porrstudion - Kan inte neka


Ämnesstartare

Som de flesta hör så är beatet stulet rakt från "Black eyed peas - where is the love" deras låt har jag inte lyssnat särskilt noga på utan föll för beatet. Tanken var en skojgrej och en tolkning av själva låtnamnet. Kritiken vi fått hittils är blandad, somliga tycker om och somliga ratar oss totalt! Kritik önskas gärna men undvik saker som att vi är skåningar och eller vi har stulit beatet och eller rap suger och vi är sämst. Bespara er mödan då och skriv inte alls. 🙂 Annars hoppas vi någon kan se charmen i låten och dra på smilbanden!

Rappare är i ordning (med undantag för reff)
Vers 1, Dekoy (jag)
Vers 2, bullen
Vers 3, JoshaN
Reff, JoshaN
Mixning, JoshaN

SPEEDYSHARE LÄNK MP3
http://www.speedyshare.com/files/26022678/Porrstudion_-_Kan_inte_neka_where_is_t...

YOUTUBE LÄNK
http://www.speedyshare.com/files/26022678/Porrstudion_-_Kan_inte_neka_where_is_t...

Alla har skrivit sin egen text med undantag för reff där första fyran står jag dekoy för och dem andra två joshan. Så med tanke på detta så utgår våra verser från olika upplevelser i livet. Allting är inspelat i våran studio Porrstudion under ordnade förhållanden, haha skämta bara. Porrstudion är platsen där inget ansvar tages. Hoppas den gillas på något sätt eller att om den inte gillas kan ge oss lite kritik att tänka på inför framtida låtar!

Tack på förhand! [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YOUTUBE LÄNK;


   
SvaraCitera

dekoy:

Allting är inspelat i våran studio Porrstudion under ordnade förhållanden, haha skämta bara.

ha ha ha.....


   
SvaraCitera

Det var helt fruktansvärt, känner mig nästan lite våldtagen, hugaligen. [sad]


   
SvaraCitera

kändes väldigt 2004 btw


   
SvaraCitera

det låter bättre än vad det brukar göra när det gäller svensk hiphop, speciellt på denna nivå, men vilken jävla innehållslös text...


   
SvaraCitera

Svensk rapp är äckligare än slovakisk rapp. Å inte nog med det! Den är på skånska också [tard]


   
SvaraCitera

Kul tolkning...


   
SvaraCitera

Floppsen:

Svensk rapp är äckligare än slovakisk rapp. Å inte nog med det! Den är på skånska också

Pft, finns sjukt mycket fet svensk hip hop. Dock är detta inte fett.


   
SvaraCitera

Semi:

Pft, finns sjukt mycket fet svensk hip hop. Dock är detta inte fett.

Inloggningar 666


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att folk tycker lite blandat må jag säga. [smile]

enhimmelskdrog:

kändes väldigt 2004 btw

Oldschool! eller typ inte

Floppsen:

Den är på skånska

Inget annat gäller! Svensk hiphop börjar i skåne och avslutas vid hallandsåsen!


   
SvaraCitera

Floppsen:

Svensk rapp är äckligare än slovakisk rapp. Å inte nog med det! Den är på skånska också

Svensk rap, Ronneby!!![mad]


   
SvaraCitera

internet:

Inloggningar 666

*Stänger aldrig Firefox igen*


   
SvaraCitera

Semi:

*Stänger aldrig Firefox igen*

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs600.ash2/155253_144872332231904_1&...
vet allt om dig.

var det kul att hänga med göran persson?


   
SvaraCitera