Aviseringar
Rensa alla

Portkoder i Hudiksvall.


Ämnesstartare

Hej igen!
Nu är det så att jag söker portkoder till främst Höghusen på Jakobsbergsgatan i Hudiksvall. Där höghusen har renoverats och fått nya hissar. Vissa hus är fortfarande orenoverade. Så jag måste dit och filma. Man kan ju vänta tills nån går in/ut. men det blir lite drygt med längden.

Vill även ha till fler adresser med hiss i Hudiksvall. Och snälla posta inte koder till andra städer en just Hudiksvall. Och skicka gärna koderna i ett PM, så slipper obehöriga få tagi dom.

Mvh/HaroldLowe12,


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har filmat/fotat en av hissarna där idag. ska upp nästa vecka igen. och filma mer.


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men seriöst, Sluta fråga varför och sånt. Alla har ju olika intressen. Det är inget fel med det!!!!!


   
SvaraCitera

var det inte du som sökte i gävle för ett tag sedan, ge dig tjuv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

var det inte du som sökte i gävle för ett tag sedan, ge dig tjuv!

Jo, det var jag. Jag är ingen tjuv. Kola på Hissen12 på youTube. Så ser du!!!:), vad jag gör.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jo, det var jag. Jag är ingen tjuv. Kola på Hissen12 på youTube. Så ser du!!!:), vad jag gör.

orka kolla en massa tjuvars youtubeklipp[zzz]


   
SvaraCitera

hej, finns en tjej som heter sara sarasson, hon bor på S:t eriksgatan 7, jag förföljer inte henne. iaf; jag skulle behöva portkoden till s:t eriksgatan sju, jag tänker inte förfölja sara utan filma några hissar. Man kan ju vänta tills nån går in/ut. men det blir lite drygt med längden.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

hej, finns en tjej som heter sara sarasson, hon bor på S:t eriksgatan 7, jag förföljer inte henne. iaf; jag skulle behöva portkoden till s:t eriksgatan sju, jag tänker förfölja sara utan filma några hissar. Man kan ju vänta tills nån går in/ut. men det blir lite drygt med längden.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

orka kolla en massa tjuvars youtubeklipp[zzz]

Seriöst, Jag är ingen tjuv. Varför skulle jag vara det?


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Seriöst, Jag är ingen tjuv. Varför skulle jag vara det?

ofta man har såna intressen:S


   
SvaraCitera

Chickfactor:

ofta man har såna intressen:S

han är stalker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Film:


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Film:

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha[bigcheers]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

han är stalker

hoppas han inte börjar med lund:F


   
SvaraCitera