Aviseringar
Rensa alla

Portkoder i Hudiksvall.


Ämnesstartare

Chickfactor:

hoppas han inte börjar med lund:F

Varför skulle jag? Nångång blir det säkert av. men inte nu på dom senasta 5 åren. Jag filmar mest Runt Söderhamn. Gävle, Hudiksvall Och bollnäs. Dit kan jag åka gratis på skolbusskortet.


   
SvaraCitera
Åtta

haroldlowe12:

Film

Jag hoppas verkligen inte att du är ett troll, för det här var bland det lustigaste jag sett någon gång. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag hoppas verkligen inte att du är ett troll, för det här var bland det lustigaste jag sett någon gång. [bigsmile]

www.blastfromthepast.se

Nejdå, jag är bara hissintresserad:). Skicka Pm,et du skulle skicka igen snälla:) Det kom aldrig fram:(


   
SvaraCitera
Åtta

haroldlowe12:

Skicka Pm,et du skulle skicka igen snälla:)

Alltså, jag gjorde det. Men det kan inte ha kommit fram. Har du kollat om du har typ någon knut på datakabeln eller så? [shake]

haroldlowe12:

jag är bara hissintresserad

Hade jag kunnat någon portkod i Hudiksvall så hade jag lätt givit den till dig och sedan kommit dit bara för att få se dig åka upp och ned i en hiss i en kvart. [bigsmile]


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Film:

[shake][chocked]


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Film:

Whaaat the...? Går du igång på hissar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Alltså, jag gjorde det. Men det kan inte ha kommit fram. Har du kollat om du har typ någon knut på datakabeln eller så? [shake]

Du får skicka igen. Snälla.

haha:P[crazy] tor du jag gick på detdär med knut? men kul skämt? det måste jag testa med lärarn när skolans internet krånglar:)[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Whaaat the...? Går du igång på hissar?

Nej, det finns folk över hela världen somfilmar. över hundra bara på YouTube.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Alltså, jag gjorde det. Men det kan inte ha kommit fram. Har du kollat om du har typ någon knut på datakabeln eller så? [shake]

Jag hade en full inkorg, så skicka gärna igen. ska se till så att jag rensar oftare i framtiden[smile]


   
SvaraCitera
Åtta

haroldlowe12:

tor du jag gick på detdär med knut?

Alltså jag tänkte bara om du hade en 64-bitars processor så bli ju varje minnesaddress dubbelt så lång, och då kanske den inte kan komma igenom datakabeln om du har en knut på den eller så. Lite som en trädgårsslang, du vet.


   
SvaraCitera

Fan.
Vad.
Fräck! 😀


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Och skicka gärna koderna i ett PM, så slipper obehöriga få tagi dom.

Du ÄR obehörig.


   
SvaraCitera

tjyv


   
SvaraCitera

Hahah, okej? Vad är det som är så roligt att filma i hissar? Fattar inte. Hissar är tråkiga.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

hej, finns en tjej som heter sara sarasson, hon bor på S:t eriksgatan 7, jag förföljer inte henne. iaf; jag skulle behöva portkoden till s:t eriksgatan sju, jag tänker inte förfölja sara utan filma några hissar. Man kan ju vänta tills nån går in/ut. men det blir lite drygt med längden.

där var den [love]


   
SvaraCitera