Aviseringar
Rensa alla

Positiva och rättvisa omdömen om Asha


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Jag har ändå hägt här ett tag. Och det vore ändå nice, om man kunde ha korta omdömen som man kunde ta med sig. Så man kan bilda en uppfatting vem jag är här för er och så. Om så önskas så kan jag göra mitt bästa för att ge ett omdöme tillbaka om så uttryckligen efterfrågas. 


   
Citera

Det verkar dock som att du är aktiv i väldigt korta perioder, därför så har jag aldrig hunnit uppfatta hur du är :/


   
SvaraCitera

För mig är du en person som loggar in emellanåt och gör ett dagsverk med att skapa medelst spamtrådar kring samma eller närrelaterande ämnen för att sedan logga ut och inte ses om på ett par dagar eller veckor. 

juste. du är också ett case av opium of the intellectuals.


   
SvaraCitera

Självupptagen.


   
SvaraCitera
reben

lång


   
SvaraCitera

Vänlig men jobbig


   
SvaraCitera

Är rädd att alla som kände dig bäst har gjort sig av härifrån.


   
SvaraCitera

Omdöme från fjärdeklassare:
Fin, snäll, bra kompis, och rolig. Och du är snäll också


   
SvaraCitera

låter alla va mää


   
SvaraCitera
mynona

Du kunde väl bumpa gamla tycktrådar? Du kommer hit tillfälligt, är myckt aktiv korta perioder och försvinner sedan i månader igen. Det är trevligt att du kommer, dels av nostalgiska skäl och dels för att du startar diskussionsvänliga trådar. Jag får goda associationer. Jadå, ge gärna rättvist positiva omdömen om mig tillbaka. 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

mynona:
Du kunde väl bumpa gamla tycktrådar? Du kommer hit tillfälligt, är myckt aktiv korta perioder och försvinner sedan i månader igen. Det är trevligt att du kommer, dels av nostalgiska skäl och dels för att du startar diskussionsvänliga trådar. Jag får goda associationer. Jadå, ge gärna rättvist positiva omdömen om mig tillbaka. 

Din avatar smmanfattar ganska bra, om boken är om historia.


   
SvaraCitera
mynona

Asha:

Din avatar smmanfattar ganska bra, om boken är om historia.

Vet inte om jag håller med om att det är något positivt att ha kunskap om och tala om historia ^^ Men tack för svaret! 


   
SvaraCitera