Aviseringar
Rensa alla

POSITIVT: Lista de bra saker du gjort IDAG


Ämnesstartare

Du tänker förmodligen inte på allt det bra som du har gjort idag, därför tycker jag du listar ALLT det positiva du gjort idag! Glad

Du kanske har:
Sagt något så att den blir glad,
Hjälpt någon så att den uppskattar din hjälp
Givit någon komplimanger
Tröstat någon som är ledsen
Gett en present till någon
Du kanske till och med har borstat tänderna idag, något du inte brukar göra!

P.S. du kan gå tillbaka till tråden framöver, så du ser vad du åstadkommit! 


   
Citera
Ämnesstartare

har städat mig sj och min omgivning
har rökt weed
har fyllt i en blankett.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enkant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

städade mitt rum
jag var inte fegis på medlemsmötet idag! kritiserade lite grejer
tog bussen ist för att ringa mamma 
glömde inte nycklar så ingen behöver springa till dörren pga mina stressplingningar 


   
SvaraCitera
Kudhos

Städat hela rummet, t.o.m dammat hyllor och shit. Fett dedication.

Övningskörde från sthlm till uppsala och tillbaka. Var fett kul och vroom vroom bitcheeeees 

Pluggar just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul tråd!

Bra saker jag gjort idag:

  • Åkt till hundön -bra för att jag hade kul och ännu bättre för hundarna vi tog med oss som hade det ännu roligare och fick bra stimulans
  • Klappade massa hundar, berömde dem och gav dem egoboosts
  • Sa hej till busschauffören för att han såg sönderdeppad ut
  • Klippte föräldrarnas katts klor för att de inte kan och behövde hjälp med det
  • Gav en femma till en tiggare på tuben
  • Fortsatte planera kring en feministblogg jag och några finisar har startat
  • Städade lite

    Och här trodde jag att jag inte skulle komma på något alls. Borde göra en sån lista varje dag innan jag går och sover, särskilt de dagar jag tror har varit totalt värdelösa. De kanske inte alltid är så värdelösa som jag tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: jag var inte fegis på medlemsmötet idag! kritiserade lite grejer

Låter asbra! Vad var det för spännande medlemsmöte, om man får fråga?Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Låter asbra! Vad var det för spännande medlemsmöte, om man får fråga?Glad

ssu Rodnar äh det va ba ett vanligt catch up-möte vi har varje söndag, men idag hade vi ngn tjänsteman där som föreläste om socialdemokraternas värdegrund + åsikter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

ssu Rodnar äh det va ba ett vanligt catch up-möte vi har varje söndag, men idag hade vi ngn tjänsteman där som föreläste om socialdemokraternas värdegrund + åsikter!

Oooh, politiskt engagerad - I like!!  Låter kul, borde också engagera mig på något sätt då jag tycker att politik är spännande. Dock vet jag inte vilket parti jag skulle vilja engagera mig i.. Vill engagera mig i flera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Oooh, politiskt engagerad - I like!!  Låter kul, borde också engagera mig på något sätt då jag tycker att politik är spännande. Dock vet jag inte vilket parti jag skulle vilja engagera mig i.. Vill engagera mig i flera.

=) jaaa det e skitkul, för mig är det jätteviktigt. är i stort behov av att hela tiden vara social och integrera med människor och samtidigt få ut något av det, inte alltid vara med dom 4 personerna man hänger med 100% av tiden i skolan och ha samma snack. inget nytt, man känner att man verkligen är med och influerar! 

du kan engagera dig i flera! det är inga problem. funderar på det men får bli typ efter gymnasiet eller så när jag har mer tid 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: inte alltid vara med dom 4 personerna man hänger med 100% av tiden i skolan och ha samma snack. inget nytt, man känner att man verkligen är med och influerar!

Känner igen mig i detta sjukligt mycket.

s1cce: du kan engagera dig i flera! det är inga problem. funderar på det men får bli typ efter gymnasiet eller så när jag har mer tid

Jaa, men sen var det ju det här med tiid..

Men åh, du är så bra som engagerar dig, blir glad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Jaa, men sen var det ju det här med tiid..

Men åh, du är så bra som engagerar dig, blir glad!

man e med på det man kan! tycker att du absolut bör kolla upp partiernas ungdomsförbund! 

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

man e med på det man kan! tycker att du absolut bör kolla upp partiernas ungdomsförbund! 

=)

Räknar jag som ungdom fortfarande? hmmm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Räknar jag som ungdom fortfarande? hmmm!

bra start på vägen med ungdomsförbund =) tills 35 är man det hos ssu tydligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

bra start på vägen med ungdomsförbund =) tills 35 är man det hos ssu tydligen!

Soft!


   
SvaraCitera