Aviseringar
Rensa alla

Posta bilder på er som 14 åringar.


Ämnesstartare

Eller liknande. Komigen!

En av mina roligaste perioder:
Image

Haha ansiktet redigerat men det var ju inte det roligaste direkt [bigsmile] Jag är den till höger.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Gillar håret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, tänk dig en asblek pinnsmal kille 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fin hår


   
SvaraCitera

kikar

VAD är det här då.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Gillar håret.

ennie:

fin hår

[crazy]

Ögon i en plåthink:

kikar

Meh inte din säng heller.


   
SvaraCitera
Åtta

Var nog femton. Hade mycket hår i alla fall. Jag är snyggare, om än mer avmagrad, nu. [cool][rolleyes]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

se

Oj såg vuxnare ut än 15 [smile]


   
SvaraCitera

Kommer bli pinsamt med tanke på att jag var blond och klädde mig som en punkrockare, ahaha.


   
SvaraCitera
Åtta

Lounge Act:

Oj såg vuxnare ut än 15 [smile]

Då ska du bara veta hur vuxen jag ser ut nu! När vi går på stan brukar folk fråga om Capture är mitt barnbarn. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Kommer bli pinsamt med tanke på att jag var blond och klädde mig som en punkrockare, ahaha.

Amen jag då. [wink] Cradle of filth, shitlocks och äkta blondie. Innan jag fick färga håret likz.

Åtta:

Då ska du bara veta hur vuxen jag ser ut nu! När vi går på stan brukar folk fråga om Capture är mitt barnbarn. [cool]

HAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men åh det är så synd att jag har typ en bild kvar av tusen, alla webcamerabilder och sådant har försvunnit med åren. Bajsigt.


   
SvaraCitera
Åtta

Lounge Act:

HAHAHA

Du må skratta nu, men det är inte så roligt när folk skriker "pedofil" och kastar sten på en. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Du må skratta nu, men det är inte så roligt när folk skriker "pedofil" och kastar sten på en. 🙁

Haha [sad]


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Amen jag då. Cradle of filth, shitlocks och äkta blondie. Innan jag fick färga håret likz.

Synd att hela min dator kajkade i veckan då. Alla de där bilderna är borta.


   
SvaraCitera