Aviseringar
Rensa alla

POSTENJÄVLAR


Ämnesstartare

BLIR TOKIG!!!!

Har innan haft problem med att jag inte fått min post, tex biobiljetter, bokmanus osv. NU HAR DOM JÄVLARNA TAGIT MITT USB-MINNE SOM SÅ LÄGLIGT LÅG I ETT BREV POSTAT HIT!!! Men, dom kunde allt låta brevet vara kvar. FANSKAP

har du haft problem med posten?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har du inte adressänt ordentligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar inte. Nej jag har aldrig haft problem.


   
SvaraCitera

jag har blivit av med:

mobilladdare

och:

blandskivor

om d inte bara är um:are som ljuger om att d skickat


   
SvaraCitera

har också blivit av med posten min hyresgäst postat mig. om hon ej skrev fel adress


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har du inte adressänt ordentligt?

Mitt namn är ej skrivet på denna adress i deras system, men adressen har varit korrekt och mitt namn står på dörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

Mitt namn är ej skrivet på denna adress i deras system, men adressen har varit korrekt och mitt namn står på dörren.

Det kan ändå bli krångel när man ej är folkbokförd på det stället. De är så knussliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det kan ändå bli krångel när man ej är folkbokförd på det stället. De är så knussliga.

Jo, märkte det!


   
SvaraCitera

Vadå, tog dom ut usbminnet ur kuvertet?


   
SvaraCitera

isola:

Det kan ändå bli krångel när man ej är folkbokförd på det stället. De är så knussliga.

Önskar att posten var lite mer knussliga varje gång de delar ut post till de som bodde här förut fast deras namn ej ens står på dörren längre


   
SvaraCitera

Skickar mycket med posten pga av min verksamhet och har inte haft problem med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vadå, tog dom ut usbminnet ur kuvertet?

Ja, men verkar som om det är en av deras sorteringsmaskiner som gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

Ja, men verkar som om det är en av deras sorteringsmaskiner som gjort det.

haha vill se den maskinen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

har du haft problem med posten?

Nja... jag har inte vidtagit några åtgärder eftersom min post bara försvunnit två gånger under tiden jag bott här (har brevlåda utanför, så är lite förvånad att det inte hänt fler gånger). Båda dom gångerna var tråkiga, att få en påminnelse på en räkning man inte fått[tired]Och om nån nu tänkte ta upp det här med bluffräkningar så nej, det var vanliga räkningar jag får regelbundet, inget out of the ordinary liksom, dum är jag inte att jag betalar en påminnelse för något jag inte känner till[zzz]

poop:

men verkar som om det är en av deras sorteringsmaskiner som gjort det.

lol, whut the fuuuuck? Hur kan något sånt ens hända?

Tickstart:

haha vill se den maskinen

[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah asså, enligt någon ny grej så kan man inte ta emot post till en adress om man inte är folkbokförd där eller har adressändrat till den, så har jag fattat det iaf. eller vet inte om det är så, men verkar så.


   
SvaraCitera