Aviseringar
Rensa alla

power meet 09 ?


Ämnesstartare

tjenare era dårfinkar! nu är det så att jag och min älskade vän här e grymt sugna på att dra till power meet i västerås i morgon, våran chaufför bangade precis ur och vi tänkte höra om det är någon i uppsala eller i närheten som ska dit i morgon och har plats för två st? jag betalar naturligtvis!

tack på förhand/ matilda


   
Citera

Jag bor i västerås;D[bigsmile]


   
SvaraCitera

Bor i västerås, Fast powermeet är väl främst till för att fjortisar ska få bli uppraggade av gubbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armageddon:

Jag bor i västerås;D[bigsmile]

å din jävel 🙁 fusk!!


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Fast powermeet är väl främst till för att fjortisar ska få bli uppraggade av gubbar

Gillar powermeet. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Bor i västerås, Fast powermeet är väl främst till för att fjortisar ska få bli uppraggade av gubbar

power meet är till för att kolla på snygga bilar, crusa runt dricka bärs å vara glad, träffa folk över hela världen


   
SvaraCitera

Wanking BC:

powermeet är väl främst till för att

Wanking BC:

gubbar

Wanking BC:

ska få bli uppraggade av

Wanking BC:

fjortisar

motorluder är vad de är [mad]


   
SvaraCitera

Fy fan:

Gillar powermeet.

Go get 'em tiger [wink]

rocka_billy:

power meet är till för att kolla på snygga bilar, crusa runt dricka bärs å vara glad, träffa folk över hela världen

Det brukar låta så!

Budolicious:

motorluder är vad de är

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Skulle viljat åka till power meet men jag jobbar långdag idag och imorgon =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Skulle viljat åka till power meet men jag jobbar långdag idag och imorgon =/

okej jobbigt de. men de håller på tills söndag 😀 så du har lördag och söndag på dig!!

Budolicious:

motorluder är vad de är

döm inte alla efter en kant va 😉


   
SvaraCitera

rocka_billy:

okej jobbigt de. men de håller på tills söndag 😀 så du har lördag och söndag på dig!!

Va, slutar det inte på lördagen?


   
SvaraCitera

Japp, det slutar redan på lördag men festligheterna/supandet på camping/fina bilar ute och rullar osv. lär nog fortsätta in på söndagsmorgonen.

Jag var där en stund igår efter jobbet och tänkte nog snubbla dit en sväng idag el. imorrn med en öl i näven också. [bigcheers]


   
SvaraCitera

fy fan vilket drag jag minns inte ett skit [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera