Aviseringar
Rensa alla

ppiller utan pojkvän?


Ämnesstartare

Hej finns det någon som äter p-piller utan att ha pojkvän? jag funderar på att börja äta ppiller men jag har ingen kille. Alltså en fast partner. Kram


   
Citera

Jag har absolut ingen pojkvän och har knaprat ppiller sen ööhhhh våren 2007, har ej haft pojkvän under denna period. Pojkvänner är töntiga. :s


   
SvaraCitera

Pippar man mycket spelar det ingen roll om man är tillsammans eller inte med killen. Gravid kan man bli ändå. Så varför skulle du inte kunna?


   
SvaraCitera

Varför inte bara äta för att det är gott?


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Varför inte bara äta för att det är gott?

MMmh sockerpillrerna yom yum [wink]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

MMmh sockerpillrerna yom yum

Brukar ha sockerpiller på havregrynen


   
SvaraCitera

Sa ra:

Hej finns det någon som äter p-piller utan att ha pojkvän? jag funderar på att börja äta ppiller men jag har ingen kille. Alltså en fast partner. Kram

Men onödigt, du blir bara tjock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Jag har absolut ingen pojkvän och har knaprat ppiller sen ööhhhh våren 2007, har ej haft pojkvän under denna period. Pojkvänner är töntiga. :s

Knothole:

Pippar man mycket spelar det ingen roll om man är tillsammans eller inte med killen. Gravid kan man bli ändå. Så varför skulle du inte kunna?

Okey..nja tänkte det men tänkte bara höra om jag inte var ensam som gör det.

Lounge fact:

Men onödigt, du blir bara tjock

[confused]Kanske man blir om man INTE äter ppiller [cute] dessutom är biverkningarna olika från person till person...


   
SvaraCitera

Klart du kan äta piller ändå. Finns många anledningar att äta piller utöver att skydda sig från graviditet.

Sa ra:

Alltså en fast partner.

Betyder det att du har tillfälliga partners ibland? För då är det verkligen bra att äta piller. [y]


   
SvaraCitera

Sa ra:

[confused]Kanske man blir om man INTE äter ppiller [cute] dessutom är biverkningarna olika från person till person...

Men orka riskera att bli tjock om du inte ens har sex var dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Betyder det att du har tillfälliga partners ibland? För då är det verkligen bra att äta piller. [y]

Klart jag har..annars skulle jag nog inte funderat på det. 🙂


   
SvaraCitera

Sa ra:

Hej finns det någon som äter p-piller utan att ha pojkvän?

Om du endast tänker äta p-piller för graviditetsskull så föreslår jag att du inte gör det. P-piller kan orsaka en massa och ge ökad risk till blodpropp å skit. Så jag föreslår att du andvänder kondom om du ändå inte har partner.

P-piller kan man även äta av medicinska själ vid problem vid mens. Och är det din anledning till p-piller så okej ^^,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Men orka riskera att bli tjock om du inte ens har sex var dag.

Duh... aldrig tänkt på att man kan bli gravid utan att ha en pojkvän? man kan ju ha sex ganska ofta ändå liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Om du endast tänker äta p-piller för graviditetsskull så föreslår jag att du inte gör det. P-piller kan orsaka en massa och ge ökad risk till blodpropp å skit

Hm kanske. nåväl tänkte testa och se först och mår jagdåligt får jag väl sluta.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Klart jag har..annars skulle jag nog inte funderat på det. 🙂

I så fall är nog piller en utomordentlig idé. [y]


   
SvaraCitera