Aviseringar
Rensa alla

Präst steg till himlen. Bokstavligt.


ohYEA_:

Nej

jag menade egentligen att det var rätt att tråden låg här och att det var rätt att marfus tråden låg där eftersom prästen är kristen och m-fuz är bögN.
den kanske inte fick ligga kvar där förevigt men det var ändåså rätt


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

eftersom prästen är kristen och m-fuz är bögN.

Och jag är blatte, ska vi göra en forumsdel för oss blattar oxå om någon vill säga något om oss? ^^

Jag tycker bara att han kunde ha sagt något som leder in till någon diskussion som rör denhär forumdelen, annars kan den väl likagärna ligga i Länkar.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Och jag är blatte, ska vi göra en forumsdel för oss blattar oxå om någon vill säga något om oss? ^^

jag är också blatte och tycker att det låter som en mycket bra idé[y]

ohYEA_:

Jag tycker bara att han kunde ha sagt något som leder in till någon diskussion som rör denhär forumdelen

han kanske ville att vi skulle disskutera varför kristna är så korkade att dom flyger iväg med massa korkade ballonger ?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Religion och Etik


   
SvaraCitera

Hahahhahah, det här är ju hur kul som helst! [bigsmile] Fattar inte hur reportern kunde berätta det med en sådan allvarlig röst.


   
SvaraCitera

vilketnamn:

Aja (åter OnT), är man dum nog att anförlita sig helt åt något som inte alls är säkert finns (antar att han gjorde det eftersom han är präst) så får man fan skylla sig själv

Så det vore bättre om någon annan dog under ett rekordförsök?

Vad har flygning med hans tro på en högre makt att göra?


   
SvaraCitera

Smart [smile]


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Så det vore bättre om någon annan dog under ett rekordförsök?

När fan sa jag det??? [tard]

Sluta tjura bara för att jag inte håller med dig om allt

jojOzZz:

Vad har flygning med hans tro på en högre makt att göra?

Jag sa att jag antar att han litade blint på Gud i det läget och att det är korkat eftersom ingen ens vet om han finns [zzz]

Som att hoppa ner för ett stup och säga "nä men det är lugnt, Gud kommer rädda mig".


   
SvaraCitera

vilketnamn:

När fan sa jag det???

vilketnamn:

är man dum nog att anförlita sig helt åt något som inte alls är säkert finns (antar att han gjorde det eftersom han är präst) så får man fan skylla sig själv

vilketnamn:

Jag sa att jag antar att han litade blint på Gud i det läget och att det är korkat eftersom ingen ens vet om han finns

Ah, då antog vi bara olika saker.


   
SvaraCitera

haha, klockrent


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

han kanske ville att vi skulle disskutera varför kristna är så korkade att dom flyger iväg med massa korkade ballonger ?

Tror inte han gjorde det för att han var kristen [rolleyes]
"Förstår inte varför korkade blattar ska förstöra vårt land och leva på den korkade socialen och SNO VÅRA KORKADE JOBB SAMTIDIGT..........."
Känner du igen? din lilla.. dra-alla-över-en-kam-blatte!


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Förstår inte varför korkade blattar ska förstöra vårt land och leva på den korkade socialen och SNO VÅRA KORKADE JOBB SAMTIDIGT...........

Det är för att blattar är parasiter som lever på bidrag och att suga ur all livsglädje i lländer som inte tillhör dom.


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

Det är för att blattar är parasiter som lever på bidrag och att suga ur all livsglädje i lländer som inte tillhör dom.

Aaprecis, samtidigt som de tar alla svennarnas jobb [rolleyes]


   
SvaraCitera

Insert name here:

Fattar inte hur reportern kunde berätta det med en sådan allvarlig röst.

Föreställ dig att ramla ner x meter ner i havet och bli uppkäkad av något hemskt djur (haj?) och/eller drunkna. [n]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera