Aviseringar
Rensa alla

Prag Berlin eller Amsterdam?


Alicee
Ämnesstartare

Hej, vi är ett gäng tjejer som planerar en Europatrip i Maj. Nu är frågar bara vart vi ska åka. Prag, Berlin eller Amsterdam? Någon som har tips? Hur ser åldersgränserna ut (vi tar ev med en 17åring), priser, var ska man bo/inte bo. Ge mig allt ni vet!!! 

(resan kommer äga rum i mitten av Maj, under 3-4 nätter och målet är att festa och hänga på uteserveringar i princip).


   
Citera

har aldrig varit i amsterdam, vill dit så ett måste! käka relativt (billiga?) hashkakor, kan man tacka nej till det?? 

Prag låter tråk imo, varit i Berlin, Berlin är som vilken europeisk storstad som helst, inget speciellt att se där. Rodnar

mvh tråkmåns osv       


   
SvaraCitera

S3ON:
har aldrig varit i amsterdam, vill dit så ett måste! käka relativt (billiga?) hashkakor, kan man tacka nej till det?? 

Prag låter tråk imo, varit i Berlin, Berlin är som vilken europeisk storstad som helst, inget speciellt att se där. Rodnar

mvh tråkmåns osv       

Skojar du om Berlin?  Nu har jag inte varit där själv, men har hört från säkra källor att det är bra jävla stadjävel!


   
SvaraCitera
Alicee
Ämnesstartare

Jag har också hört mycket gott om Berlin och det är grymt billiga flyg dit..


   
SvaraCitera

Jag hade valt berlin, alla dagar i veckan.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Skojar du om Berlin?

Nä, men åter igen är ju inte jag ngt för historia och sådär, the scenery äre som gäller, typ Monte Carlo, där kan vi snacka vacker jävla stadjävel!!!!


   
SvaraCitera
Alicee
Ämnesstartare

Ni som svarat Berlin, var ska vi bo? Ska vi satsa på lägenhet från airbnb eller hostel?


   
SvaraCitera
Alicee
Ämnesstartare

BudoFlywhore: Ni som svarat Berlin, var ska vi bo? Ska vi satsa på lägenhet från airbnb eller hostel?

Ni som svarat Berlin, var ska vi bo? Ska vi satsa på lägenhet från airbnb eller hostel?


   
SvaraCitera
Alicee
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Skojar du om Berlin?  Nu har jag inte varit där själv, men har hört från säkra källor att det är bra jävla stadjävel!

Ni som svarat Berlin, var ska vi bo? Ska vi satsa på lägenhet från airbnb eller hostel?


   
SvaraCitera

haha 


   
SvaraCitera

S3ON:

Nä, men åter igen är ju inte jag ngt för historia och sådär, the scenery äre som gäller, typ Monte Carlo, där kan vi snacka vacker jävla stadjävel!!!!

MAN ÅKER JU TILL BERLIN FÖR ATT GÅ PÅ RAVE CLUB OCH DRICKA BILLIG ÖL... WÖÖÖÖ


   
SvaraCitera

Alicee:

Ni som svarat Berlin, var ska vi bo? Ska vi satsa på lägenhet från airbnb eller hostel?

Billigast och bäst. Det skulle väl löna sig om du själv kollade upp vad det finns för alternativ.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

tycker inte berlin var så speciellt 

prag har jag hört mkt gott om men aldrig besökt

amsterdam har jag också hört mkt gott om men aldrig besökt


   
SvaraCitera

S3ON:

diss_99175837.jpg

VEM ÄR DU???


   
SvaraCitera