Aviseringar
Rensa alla

Prag!!


Ämnesstartare

Ska ta mitt pick & pack och åka dit med klassen imorgon. Nån som har några erfarenheter av Tjeckiens huvudstad? [cute]


   
Citera

jag har hört att därfinns en riktigt fet innebandy cup varje år. och att man kan dricka överallt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjeckien är landet man byter bort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godkänd:

och att man kan dricka överallt 🙂

Yes, ska passa på att dricka massa billig öl!! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du menar Tjeckoslovakiens huvudstad?

säg kurwa till alla du möter iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

du menar Tjeckoslovakiens huvudstad?

Har ju inte hetat Tjeckoslovakien på cirkus 18 år så nej, Tjeckiens..

Mm, hade tänkt göra det.


   
SvaraCitera

Jag och fyra andra grabbar (18, 19, 20 år gamla) reste till Prag i slutet på Mars/början på April, 2010. En sjukt rolig resa!

Vi bodde väldigt centralt. Dock inte på hotell; istället valde vi ett "pensionat". Det fungerade alldeles utmärkt eftersom vi endast sov där.

På dagarna gick vi runt på stan, slank in på den ena krogen efter den andra (det finns oändligt många överallt!). Varje krog vi gick förbi kollade vi vad de tog för ölen; och de ställen vi gick in på tog de 25-40 tjeckiska kronor för en öl.

Går man längs gatorna på kvällarna kommer det HELA tiden fram killar som försöker få in en på strippklubbar. Vi hade en otrolig kväll på ett ställe som heter Hot Peppers. Väldigt många heta strippor där!

Förutom det så kommer det också fram killar som vill sälja knark (ectacy, marijuana, kokain etc.). Vi gick på red light district sista kvällen! Där får man köpa lapdance och hela köret (inkl sex).

Det var en otrolig resa! Vi var där endast fyra eller fem nätter (kommer inte ihåg). Men kvällen vi tog ecstasy var roligast!

Vi såg aldrig några bråk på gatorna. En kväll dock kom det fram en gatuprostituerad och försökte sälja sig, men annars är det en väldigt trygg miljö!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*avis*


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

*avis*

Känns som om att du har en bumpa-gamla-trådar-dag idag [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söthästpojke:

Känns som om att du har en bumpa-gamla-trådar-dag idag [surprised]

Det har jag varje dag. Mer eller mindre. [blush]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

*avis*

Det var en finfin stad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Det var en finfin stad.

Ah. Jag vet. Vill åka dit. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ah. Jag vet. Vill åka dit.

Ja, du måste åka dit någon gång. Ett absolut måste!!
Och när du är där, om du dricker öl, är det utan tvekan ett ofrånkomligt krav att dricka ölen där!! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Ja, du måste åka dit någon gång. Ett absolut måste!!
Och när du är där, om du dricker öl, är det utan tvekan ett ofrånkomligt krav att dricka ölen där!! [no-no]

Lovar att dricka en öl när jag är där! [blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Lovar att dricka en öl när jag är där!

Bra,du gör mig stolt! [cute]


   
SvaraCitera