Aviseringar
Rensa alla

Praktik, nej tack till boende


Ämnesstartare

Tja! Jag ska skriva till en praktikplats på en restaurang i London som jag har fått. De ska hjälpa mig med boende och nu har kökschefen erbjutit mig en sängplats hemma hos honom. Jag tycker att det känns lite olustigt att bo hos honom då jag inte har haft mer kontakt med honom förutom en mail-kontakt. Jag vill vänligt men bestämt säga tack men nej tack men har inte den blekaste om vad jag ska skriva. Några förslag på ett bra "nej tack"?


   
Citera

Han kommer våldta dig [chocked]


   
SvaraCitera

Skriv: "I've got HIV"
funkar nog[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, men lite seriösa svar kanske? Ingen skulle väl vilje bo med sin chef, eller har jag fel?


   
SvaraCitera

Hejkomochhjälpmig:

seriösa svar

jag va seriös[no-no]
menar, om jag var en chef i london skulle inte jag vela ha en svensk hivbrud hos mig[smile]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Fråga om han haft andra praktikanter boende hos sig, om han har det, be att få nummer/mailadress till dom och fråga hur det gick

Det är ju lite osäkert att fara ensam till en okänt land och bo hos okänt folk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, lite så jag känner. Dessutom känns det knepigt att bo med sin chef. Det är ju ett fint erbjudande han ger mig men jag kan inte tacka ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Skriv: "I've got HIV"

Imoon:

menar, om jag var en chef i london skulle inte jag vela ha en svensk hivbrud hos mig

It's true you know.


   
SvaraCitera
Gifted

Hejkomochhjälpmig:

Några förslag på ett bra "nej tack"?

Kan jag ta med min pojkvän från Hells Angels?


   
SvaraCitera

Säg bara att du helst skulle vilja bo själv och ha eget utrymme. Därför måste du tacka nej till hans generösa erbjudande

Dold text: han vill säkert ha en liten svenska som sin sexslav


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera