Aviseringar
Rensa alla

Praktika för analsex?


Ämnesstartare

Big date på fredag!

Hur i hela fridens namn ser man till att tarmen är ordentligt tömd innan man har analsex? Visst, man går på toa innan och så, men... Tänk om tarmen inte är helt tömd och hur stor är risken att det helt enkelt kommer ut mer under tiden man har analsex? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

Lavemang?


   
SvaraCitera

Kanske en bajsätande hamster?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Lavemang?

Jo, den tanken slog mig också... Men det vill jag nog inte få i mig. Måste ju finnas små tips som åtminstone kan minska risken för pinsamheter. Typ någon vettig mat att äta under en veckas tid eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Kanske en bajsätande hamster?

Den var bra. Måste jag testa.


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

Men det vill jag nog inte få i mig.

Vadå? Varför? Om du inte vill göra det med hjälp av något medel kan du ju alltid spruta in en liter vatten i röven och sedan låta det gå ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Vadå? Varför? Om du inte vill göra det med hjälp av något medel kan du ju alltid spruta in en liter vatten i röven och sedan låta det gå ut.

Hmm, hahaha... Jag vet inte. Känns som att om man tar lavemang, kommer det aldrig att ta slut med bajsandet. Och man vill ju inte riskera att sitta på min älskares toa resten av natten när man istället hade kunnat ha massa trevligt sex. :/


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

kommer ut mer under tiden

Det gör det, enligt min erfarenhet, men bara så lite att man kan ignorera det. Om man inte är väldigt bajsrädd dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Det gör det, enligt min erfarenhet, men bara så lite att man kan ignorera det. Om man inte är väldigt bajsrädd dvs.

Sånt kan man väl leva med om det är så att den man har sex med är någon man är totalt avslappnad inför.
Men den älskaren jag ska ha analsex med på fredag, är jag totalt inte avslappnad inför. Vi har visserligen känt varandra i snart ett halvår, men... jag är nog inte så avslappnad att jag skulle kunna låta se honom mitt bajs. [crazy]


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

jag är nog inte så avslappnad att jag skulle kunna låta se honom mitt bajs. [crazy]

Då bör ni nog inte ha analsex.
EDIT: Även om du har tur och det inte kommer något synligt så kommer det att lukta, det är du väl medveten om? En idé kan vara att ha det i duschen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

EDIT: Även om du har tur och det inte kommer något synligt så kommer det att lukta, det är du väl medveten om? En idé kan vara att ha det i duschen.

Nej vad fan är det sant!? [cry] Då undrar jag om det inte är så att min älskare vet om det och kanske tycker att vi är tillräckligt avslappnade inför varandra. [confused] Jag kanske helt enkelt ska ta upp en utredande diskussion om analsex på fredag, innan, så att vi antingen blir avslappnade eller helt enkelt skiter (haha) i det.


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

Då undrar jag om det inte är så att min älskare vet om det och kanske tycker att vi är tillräckligt avslappnade inför varandra. [confused]

Nu har jag bara haft analsex kanske fem-sex gånger och bara med en enda person, men det är vad jag märkt av och även vad vänner som har det betydligt oftare sagt.

Marie_Curie:

Jag kanske helt enkelt ska ta upp en utredande diskussion om analsex på fredag, innan, så att vi antingen blir avslappnade eller helt enkelt skiter (haha) i det.

[y]


   
SvaraCitera

Vad har du för jobb? [smile]


   
SvaraCitera

Ätt anbart vit pasta så att du blir hård? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå och lägg en kabel innan ni seksar. Problem solved!


   
SvaraCitera