Forumet - Prata med mig!

Prata med mig!

2325 0 93

Spana också in:

Slumpartad:

Lät brutalt gott. Har länge gått och planerat på en Halloumiomelett... [cute]

Låter nice! Väldigt salt dock!
Fetaostomeletten var väldigt mumsig men fetan smalt ju så man fick nästan ha sked XD

Slumpartad:

Sitter på jobbet, värmer upp mig lite å förbereder mig på ännu en dag med non-stop skärmtid [cool] Drack nyss lite äckligt gubbkaffe också... [sad]

gubbkaffe? vad är det för kaffe?
Vad är det du jobbar med?

respons:

Vadå mjo, det var en invit till att cyberfrulla med mig. :(

jaha nu fattar jag! För sent men lät trevligt annars! Förutom ordet "frulla" :'(

lolcat:

Jag bryter typ ihop, kollapsar under bördan av tingens meningslöshet [mad]

Ska ligga hemma och gråta tills tjejen kommer förbi och kramar på mig.. typ[sad]

Åh, lät ju... hoppfullt. Efterwank-ångest? Lycka till med kramandet iaf.
KingGurka:

Låter nice! Väldigt salt dock!

Man skiter bara i å salta sjävla omeletten. Och Fetaost är rätt salt det med väl? [tard]

KingGurka:

gubbkaffe? vad är det för kaffe?
Vad är det du jobbar med?

Gubbar är snåla med kaffet, så det blir blaskigt. Och hur mycket vi än säger "Vi betalar för kaffet" så snålar han. Sitter väl i från att gå på pensionspengar eller nå [rolleyes] Kör typ 25 % mjölk för att det ska bli drickbart! (Kör vanligtvis bara med några skvättar för färg och lite smak)

Jobbar på farsans firma. Bilsäljare osv. Praktikplats från AF [party]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

MITT jobb i sig består då av att sitta vid datorn hela dagen och spela onlinespel och hänga på UM [blush]
Slumpartad:

Man skiter bara i å salta sjävla omeletten. Och Fetaost är rätt salt det med väl? [tard]

Mjo, det klart, men haloumi smakar nästan bara salt tycker jag XD
Fast detta är någon skum feta av okänt ursprung. Den är syrligare och mindre salt än sån man köper på ica brukar vara.

Slumpartad:

Gubbar är snåla med kaffet, så det blir blaskigt. Och hur mycket vi än säger "Vi betalar för kaffet" så snålar han.

Ahaa! Här kallar vi det kamelpiss [blush]
KingGurka:

Mjo, det klart, men haloumi smakar nästan bara salt tycker jag XD

Älskar konsistensen. Som å tugga på gummi [party] Men skulle kunna tänka mig att det skulle göra sig fint som fan typ tärnat ner i en omelett. Om man skippar själva saltningen av den då.

KingGurka:

Fast detta är någon skum feta av okänt ursprung. Den är syrligare och mindre salt än sån man köper på ica brukar vara.

Är det dyrare kanske? Vet att vi har en resturang här på stan som har sjukt fin feta, och den är inte lika salt. De är kända för sin kvalite på maten liksom [cute]

KingGurka:

Ahaa! Här kallar vi det kamelpiss

Ska genast börja använda det [party]