Aviseringar
Rensa alla

Prata med mig!


Ämnesstartare

respons:

En annan gång då. Inget fel på att frulla lite på morgonen.

JO DET ORDET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT!!11one

hade en bekant från stockholm som jämt sa "frulle" [blush] Gah dör [cry][blush][wink]


   
SvaraCitera

KingGurka:

Låter nice! Väldigt salt dock!

Man skiter bara i å salta sjävla omeletten. Och Fetaost är rätt salt det med väl? [tard]

KingGurka:

gubbkaffe? vad är det för kaffe?
Vad är det du jobbar med?

Gubbar är snåla med kaffet, så det blir blaskigt. Och hur mycket vi än säger "Vi betalar för kaffet" så snålar han. Sitter väl i från att gå på pensionspengar eller nå [rolleyes] Kör typ 25 % mjölk för att det ska bli drickbart! (Kör vanligtvis bara med några skvättar för färg och lite smak)

Jobbar på farsans firma. Bilsäljare osv. Praktikplats från AF [party]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

MITT jobb i sig består då av att sitta vid datorn hela dagen och spela onlinespel och hänga på UM [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Man skiter bara i å salta sjävla omeletten. Och Fetaost är rätt salt det med väl? [tard]

Mjo, det klart, men haloumi smakar nästan bara salt tycker jag XD
Fast detta är någon skum feta av okänt ursprung. Den är syrligare och mindre salt än sån man köper på ica brukar vara.

Slumpartad:

Gubbar är snåla med kaffet, så det blir blaskigt. Och hur mycket vi än säger "Vi betalar för kaffet" så snålar han.

Ahaa! Här kallar vi det kamelpiss [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur är det? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Åh, lät ju... hoppfullt. Efterwank-ångest? Lycka till med kramandet iaf.

typ


   
SvaraCitera

KingGurka:

Mjo, det klart, men haloumi smakar nästan bara salt tycker jag XD

Älskar konsistensen. Som å tugga på gummi [party] Men skulle kunna tänka mig att det skulle göra sig fint som fan typ tärnat ner i en omelett. Om man skippar själva saltningen av den då.

KingGurka:

Fast detta är någon skum feta av okänt ursprung. Den är syrligare och mindre salt än sån man köper på ica brukar vara.

Är det dyrare kanske? Vet att vi har en resturang här på stan som har sjukt fin feta, och den är inte lika salt. De är kända för sin kvalite på maten liksom [cute]

KingGurka:

Ahaa! Här kallar vi det kamelpiss

Ska genast börja använda det [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Älskar konsistensen.

Ja! <3

Slumpartad:

Är det dyrare kanske? Vet att vi har en resturang här på stan som har sjukt fin feta, och den är inte lika salt. De är kända för sin kvalite på maten liksom [cute]

Ingen aning, mor och far som köpt den. Stor, hög fyrkantig burk iaf, finns på turkaffärer ibland. Typ närmare ett kilo i burken.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Ingen aning, mor och far som köpt den. Stor, hög fyrkantig burk iaf, finns på turkaffärer ibland. Typ närmare ett kilo i burken.

Ah! Tror jag vet vilken det är. Morsan envisas å köpa billig icaskräp däremot [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har precis klätt på Kviq och skickat iväg henne till något möte hon inte ville gå på. Nu ser jag fram emot en dag av spelande i min ensamhet. [mad]

Berätta om din dag nu för helvete. [mad]


   
SvaraCitera
Åtta

Hej Stringis. Vad har du för planer idag? Själv har jag tänkt äta frukost, läsa serietidningar (har företagit mig att läsa samtliga Amazing Spiderman mellan 196X-2010. Har hunnit till 1974 än så länge), klä på mig, svara på lite mail, tjata på min spelutvecklingspartner att han ska fixa det vi började med igår, diska och sedan laga mat.

Är ditt liv lika spännande som mitt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

god morgon! har du ätit frukost? varma sockor? [no-no]

mvh hönsmor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Ah! Tror jag vet vilken det är. Morsan envisas å köpa billig icaskräp däremot [sad]

Vet ej om denna är dyr ens.

Jonnybravo91:

Berätta om din dag nu för helvete. [mad]

Ska ta ut pengar, betala hyran och städa. Höll på att skriva "säda" av misstag vilket nog blir en plan när jag har städat klart och inget att hitta på.

Åtta:

(har företagit mig att läsa samtliga Amazing Spiderman mellan 196X-2010. Har hunnit till 1974 än så länge),

Damn! Jag som tyckte jag var nördig av att läsa igenom spawn och sam & twitch... Och det är typ bara kanske hundra album.
Läser du på datorn eller papper?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

anisokori:

har du ätit frukost?

`Ja! Fetaostomelett [blush]

anisokori:

varma sockor? [no-no]

dubbla strumpor + raggisar 🙂 har ej tofflor här hos mor och far, annars hade jag haft det med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Ska ta ut pengar, betala hyran och städa. Höll på att skriva "säda" av misstag vilket nog blir en plan när jag har städat klart och inget att hitta på.

Haha. Rätta takter!

KingGurka:

Läser du på datorn eller papper?

Om på papper, snackar vi en förmögenhet i värde [tard]


   
SvaraCitera
Åtta

KingGurka:

Och det är typ bara kanske hundra album.

Jag har ungefär 530 album. Av dem har jag läst 175, så jag har en del kvar. De från sextiotalet var helt underbara. Sexismen formligen flödade.

KingGurka:

Läser du på datorn eller papper?

Läser på datorn. Hade hellre läst på papper, men jag har inte riktigt pengar eller ork att köpa 500+ serietidningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Om på papper, snackar vi en förmögenhet i värde [tard]

mjo iofs

Åtta:

Läser på datorn. Hade hellre läst på papper, men jag har inte riktigt pengar eller ork att köpa 500+ serietidningar.

Ah förstår.
Hade ej pallat så många på dator :O


   
SvaraCitera