Aviseringar
Rensa alla

prata med mig plz girlz


Ämnesstartare

elverpigen:

Vi är inte jättenära längre, men ja, ska ta initiativ till ett par play dates, ja <3

ååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh!!! GråterHjärta

önskar att jag var gammal så att mina bekanta födde bebisar non stop. sen kunde jag rova åt mig alla bebisana och försvinna ner i underjorden med dom och ta hand om dom föraaaaaaaaaaaalllllttttiiiiiiiiiiddddddd mmmmmmmmmmm. LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, jag är ganska förtjust i små barn, vilket kanske märks. Rodnar


   
SvaraCitera

Du blir äldre, lovar! Är jätteskrämmande också att dom får barn. Jag könner mig som ett barn. De föder barn. Ah ni hajar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, du är väl rätt ung? Tänk att man träder in i vuxenvärlden så snabbt, genom att aktivt ta beslutet att bli förälder.


   
SvaraCitera

Chibibbi:
Ja, du är väl rätt ung? Tänk att man träder in i vuxenvärlden så snabbt, genom att aktivt ta beslutet att bli förälder.

jag är 20, vännerna som väntar smått är 21. tycker det känns ganska tidigt, även om det inte är TIDIGT ändå. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag är 20, vännerna som väntar smått är 21. tycker det känns ganska tidigt, även om det inte är TIDIGT ändå. 

Låter väldigt ungt att bli förälder vid den åldern, när man själv inte faktiskt blivit vuxen fysiologiskt förens man är 25. Det är då hjärnan är färdigväxt. Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dricker kaffe o gråter.

inatt skrev elias att han varit kär i mig hela tiden o vill träffa mig osv osv. jävla sär. gief vapen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:
dricker kaffe o gråter.

inatt skrev elias att han varit kär i mig hela tiden o vill träffa mig osv osv. jävla sär. gief vapen

varför ska folk bli kära hela tiden? 
vem är han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu blev jag ledsen för att du gråter. alla borde få vara glada.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

varför ska folk bli kära hela tiden? 
vem är han?

han som gjorde slut med mig i februari som förstörde ett helt halvår. aldrig har en männsika sårat o betett sig så illa som han gjort månaden och ja, fortfarande. du vet ringt o velat ligga, ringt o skällt på mig,. en massa cpsaker. o nu är han typ "VFR VILL DU INTE SES? JAG VILL JU" jävligaste är väl att det vill jag med.
han ångrar sig säkert om någon dag så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

han som gjorde slut med mig i februari som förstörde ett helt halvår. aldrig har en männsika sårat o betett sig så illa som han gjort månaden och ja, fortfarande. du vet ringt o velat ligga, ringt o skällt på mig,. en massa cpsaker. o nu är han typ "VFR VILL DU INTE SES? JAG VILL JU" jävligaste är väl att det vill jag med.
han ångrar sig säkert om någon dag så.

fy fan. vilken jävla idiot. egoist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mår ok! är lite trött för jag kunde inte somna förrän typ 6 i morse........................


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Låter väldigt ungt att bli förälder vid den åldern, när man själv inte faktiskt blivit vuxen fysiologiskt förens man är 25. Det är då hjärnan är färdigväxt. Förvånad

tänker ändå, de har gått ut gymnasiet, har fast anställning, bor i egen lgh. Det är tidigt att bli förälder, men det är långt mycket bättre förutsättningar än en tonårsgraviditet

sen är människor dömande och jag hatar mig själv för det när jag sätter igång. men det enda jag kan se som en nackdel i denna väns graviditet är: hon var tillsammans med pojkvännen bara ett par månader innan hon plussade. jag skulle tyckt det kändes osäkert om det vore jag, men nu är det inte jag så jaghåller bara mina tummar. tjejen i frågakommer bli en supermamma. Jättego, härlig, ansvarstagande tjej. Kvinna, säger mankanske. 


   
SvaraCitera

rebeca:

han som gjorde slut med mig i februari som förstörde ett helt halvår. aldrig har en männsika sårat o betett sig så illa som han gjort månaden och ja, fortfarande. du vet ringt o velat ligga, ringt o skällt på mig,. en massa cpsaker. o nu är han typ "VFR VILL DU INTE SES? JAG VILL JU" jävligaste är väl att det vill jag med.
han ångrar sig säkert om någon dag så.

urgh. vilken... tomte. känner med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: fy fan. vilken jävla idiot. egoist.

ja, men är inte så jävla lätt att bara: ameh fuck you. vill vara stark men är ju inte det.

elverpigen: urgh. vilken... tomte. känner med dig.

tack. o ja, riktig tomte


   
SvaraCitera