Aviseringar
Rensa alla

prata med mitt ex?


Ämnesstartare

För ca 6mån sedan tog det slut mellan mig och mitt ex. Vi har kontakt fortfarande, men självklart inte lika tight kontakt som förut.

Hon blev tillsammans med en annan kille drygt 1,5mån senare, och för någon dag sedan gjorde hon slut med honom.

Jag pratade med en tjejkompis för att kolla om jag ska snacka med mitt ex (vi brukar snacka lite på msn, men inte överdrivet mkt) för att kolla hur hon mår och så, men hon sa nej.

Anledningen var: hon är sårbar nu och kanske faller för mig om jag börjar och är trevlig och rolig som jag brukar vara. därför hon föll för mig från första början för över 1 år sedan.

Den kille hon gjorde slut med började snacka med henne ganska så snart efter att det tagit slut mellan oss och det var väl bara till hans fördel då de blev tillsammans ett tag senare.

Jag vill inte bli tillsammans med henne igen utan vill ju bara snacka med henne som kompis, men det kanske känns för henne som om jag vill mer?

Ska man vänta ett tag och sen prata med henne eller ska man snacka med henne nu direkt?


   
Citera

snacka bara. sög att du inte vill bli tsm om hon undrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

om hon undrar

och om hon inte undrar slipper man ju svara på det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får väl göra upp spelreglerna då. Du behöver ju liksom inte stöta på henne och om hon blir helt "hej jag söker tröst FLIRTFLIRTFLIRT lolol" så får du väl säga att det troligen inte är en så bra idé och att hon bör tänka över vad hon pysslar med.

Att helt låta bli att prata med henne för att hon kanske kan "falla för dig" hipp som happ låter efterblivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med henne bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Att helt låta bli att prata med henne för att hon kanske kan "falla för dig" hipp som happ låter efterblivet.

haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Om du vill prata med henne så prata med henne. Om hon sen faller för dig igen så säger du bara som det är. Plus att via MSN så faller man inte för människor.


   
SvaraCitera
smisk

Vill du prata med henne, go for it! Jag brukar prata med mina ex utan att de faller för mig igen. Det är ingen självklarhet. [zzz]

Libertad:

hej jag söker tröst FLIRTFLIRTFLIRT lolol

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

hej jag söker tröst FLIRTFLIRTFLIRT lolol

det är så vi gör det här i sthlm [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

[badgrin]

Va? [crazy]


   
SvaraCitera
smisk

Libertad:

Va? [crazy]

Fel smiley, men jag tyckte det var kul ;(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Fel smiley, men jag tyckte det var kul ;(((

Jaha *smickrad*


   
SvaraCitera
smisk

Libertad:

Jaha *smickrad*

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera