Aviseringar
Rensa alla

Prata med tjejer!


Arnie
Ämnesstartare

Hej jag undrar vad/hur man ska inleda en konversation med en tjej men tycker om/gillar. För jag kan ju Inte bara sitta och fråga en gång i timmen vad hon gör för ibland när jag snackar med en tjej så ger hon väldigt svåra svar som jag knappt kan dra följdfrågor på. Vill verkligen lätta känna den här tjejen/bruden mera men vet inte exakt hur vi har träffats på fest ett flertal gång och hånglat och lite sånt men på fyllan är det en helt annan grej för mig är som att jag får världens självförtroende... Så kom jätte gärna med tips på hur jag ska göra med denna tjejen!

ber om ursäkt för min dåliga svenska har svårt att sätta ut punkt och komma men hoppas att ni ska förstår ändå! 😀


   
Citera
b1son

låtsas att hon e 1 människa


   
SvaraCitera
Kudhos

Hon låter ju inte särskilt intresserad om hon inte ens verkar vilja prata me dig


   
SvaraCitera
Arnie
Ämnesstartare

Kudhos

ibland är det hon som skriver först men håller faktist med dig 🙁


   
SvaraCitera
Arnie
Ämnesstartare

BUMP!


   
SvaraCitera

snacka om det du själv tycker är roligt att snacka om


   
SvaraCitera

hahah när man snackar med en tjej:

-hej
-hej
-vgd?
-inget, sj?
-inget, heller.
-ok 🙂
- ok, hahah


   
SvaraCitera

Börja prata om något du vet att hon gillar? Men om hon inte bryr sig om det du skriver så kanske hon inte är intresserad? Och sorry över att vara den som säger det men tjejer kan vara riktiga bitchar ibland och sjukt komplicerade....


   
SvaraCitera

Vänta.... Är det samma tjej som från den nionde??


   
SvaraCitera

Föreställ dig henne naken! Det säger man alltid på tv och film. Och funkar det inte så har du i alla fall fått förställa dig henne naken.


   
SvaraCitera

Rennee L:
Vänta.... Är det samma tjej som från den nionde??

nionde? / JENNI


   
SvaraCitera

creepwme:
Föreställ dig henne naken! Det säger man alltid på tv och film. Och funkar det inte så har du i alla fall fått förställa dig henne naken.

hahahahahahahah


   
SvaraCitera

Skriv i sms typ:du: Hej!hon: Hej!du: Nu vet inte jag vad jag ska skriva mer... så dålig e jag(=hon: haha, nä du e inte dålig )=du: vad gör du då??hon. inget speciellt, kollar film. själv?du: inget, har du lust att ses i helgen?, kolla film?, fika?hon: Ja visst !(=   (förhoppningsvis)bla bla. Var kreativ.


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
Föreställ dig henne naken! Det säger man alltid på tv och film. Och funkar det inte så har du i alla fall fått förställa dig henne naken.

bröst e najs


   
SvaraCitera