Aviseringar
Rensa alla

prata om onani ?


Ämnesstartare

jaa, gillar ni att prata om onani med andra ? 🙂 brukar ni göra det, är det med randoms/vänner isf ? 🙂 eller gillar ni att ha det hemligt för er själv ? 🙂 eller är ni öppna med det och kan/vill prata med andra om det ? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Onanerar inte. Men vi brukar prata om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Onanerar inte. Men vi brukar prata om det.

vem/vilka brukar du prata med det om ?


   
SvaraCitera

mnorberg:

vem/vilka brukar du prata med det om ?

Alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Alla.

okej, men eftersom du inte brukar göra det själv så äre alltså han som får berätta allt ?


   
SvaraCitera

Med min pojkvän kan jag prata öppet om det [smile]


   
SvaraCitera

mnorberg:

jaa, gillar ni att prata om onani med andra ?

Det ämnet har inte kommit upp så mycket med andra, mest på skoj i så fall. Med kompisar, men inte med "randoms" [confused][crazy]


   
SvaraCitera

mnorberg:

okej, men eftersom du inte brukar göra det själv så äre alltså han som får berätta allt ?

Vadå han?

1. Vadå ta för givet att jag är hetero.
2. Jag är inte retard.
3. Brukar är inte detsamma som aldrig.


   
SvaraCitera

Nej. Men kommer gärna på andra


   
SvaraCitera

Ser ingen anledning att prata om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Onanerar inte. Men vi brukar prata om det.

När du blir lite äldre kommer du våga erkänna att du onanerar, precis som alla andra tjejer.


   
SvaraCitera

fitnessrx:

När du blir lite äldre kommer du våga erkänna att du onanerar, precis som alla andra tjejer.

mm. För det är inte så att jag redan får sex så att jag finner onani meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

mm. För det är inte så att jag redan får sex så att jag finner onani meningslöst.

hahaha det var nog det roligaste jag läst på länge.. så du påstår att det bara är tjejer som har oskulden kvar som onanerar? hahahahahaha


   
SvaraCitera

fitnessrx:

hahaha det var nog det roligaste jag läst på länge.. så du påstår att det bara är tjejer som har oskulden kvar som onanerar? hahahahahaha

Nu är du nog helt ute och cyklar. Eftrsom jag själv är kvinna vet jag att fallet inte är så. Men är man korkad så är man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Onanerar inte.

Gör inte heller det. Har sex ofta och känner inte att jag behöver onanera för att få någon slags tillfredställelse [y]


   
SvaraCitera