Aviseringar
Rensa alla

prata om onani ?


Ämnesstartare

Harpyja:

Nu är du nog helt ute och cyklar.

Ja det var jag faktiskt läste din mening snabbt. Ok du får sex grattiss!! Många tjejer som onanerar ändå, för de får inte sex alltid när de är kåta. Men skitsamma bryr mig inte om du onanerar 5ggr om dagen eller 5 gånger i månad lät bara på ditt ena inlägg att du inte vågade erkänna att du gör en sak som alla tjejer gör dagligen/veckovis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Gör inte heller det. Har sex ofta och känner inte att jag behöver onanera för att få någon slags tillfredställelse

Är du stolt att du numera får sex så du slipper onanera varje dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm.. ändra "numera" till "just nu"..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fitnessrx:

Är du stolt att du numera får sex så du slipper onanera varje dag?

Nej, det har ingenting med stolthet att göra. Bara ett konstaterande. Om jag skulle få lust att onanera skulle jag göra det, men nu känner jag inte att jag vill/behöver göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Nej, det har ingenting med stolthet att göra. Bara ett konstaterande. Om jag skulle få lust att onanera skulle jag göra det, men nu känner jag inte att jag vill/behöver göra det.

Du glömde skriva "just denna veckan" eller något liknande. Du är tjej. Fullt normalt för dig att onanera dagligen. Men det vet du kanske..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fitnessrx:

Du glömde skriva "just denna veckan" eller något liknande. Du är tjej. Fullt normalt för dig att onanera dagligen. Men det vet du kanske..

Har inte onanerat de senaste månaderna. Det är fullt normalt att ha sex flera gånger om dagen om man har tillgång till det och vill. Då känner jag inte för att onanera på fritiden däremellan. Att vilja onanera har ingenting med könet att göra, det går inte att generalisera. Jag generaliserar inte heller och menar att man inte vill onanera för att man har mycket sex, det är väl upp till varje enskild individ att känna efter.


   
SvaraCitera

Tror inte folk brukar prata så öppet om att dom ligger å minglar me sej själva i ensamhet. Ingen i min bekantskap pratar om de.


   
SvaraCitera

fitnessrx:

Men skitsamma bryr mig inte om du onanerar 5ggr om dagen eller 5 gånger i månad lät bara på ditt ena inlägg att du inte vågade erkänna att du gör en sak som alla tjejer gör dagligen/veckovis.

LoL, sen överdriver man. Klart som fan att jag onanerar när jag är kåt och ensam, varför skulle man låta bli? Det låter bara sjuk ologiskt så länge man inte lider av svamp eller något. Kanske fittskräck, vilket jag iofs gjorde när jag faktiskt inte onanerade.

fitnessrx:

Du är tjej. Fullt normalt för dig att onanera dagligen. Men det vet du kanske..

Läsa på, kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Läsa på, kanske?

Vad skulle jag läsa på om?

Harpyja:

LoL, sen överdriver man

Killar överdriver, tjejer underdriver.

Ingemarsdotter:

Att vilja onanera har ingenting med könet att göra, det går inte att generalisera.

Nä det är faktiskt dumt att generalisera. Men om man generaliserar så onanerar tjejer sjukt mycket mer än vad killar gör.


   
SvaraCitera

fitnessrx:

Killar överdriver, tjejer underdriver.

fitnessrx:

Vad skulle jag läsa på om?

Men vad är det med dig och din generalisering? Kan du inte bara köra upp den någonstans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fitnessrx:

Men om man generaliserar så onanerar tjejer sjukt mycket mer än vad killar gör.

Skulle vilja se en källa på det förutom din fantasi


   
SvaraCitera