Aviseringar
Rensa alla

Pratar inte efter sex!


Ämnesstartare

Jag har gillat en kille länge, och vi har hållt på lite fram och tillbaka, mest han som har velat. Så sen ville han ha sex med mig, men jag sa nej eftersom ja visste att han bara var ute efter sex. Men när jag sa de till honom sa han bara nej verkligen inte, sex leder till mera och jag började lite på honom.

Jag har känt honom ganska länge och han vet att jag har gillat honom, och jag sa de till honom, att om vi har sex kommer jag börja gilla dig ännu mera så han visste om de.

Sen hade vi sex och allt var jättebra ingenting verkade fel. Direkt efteråt var allting också bra, men senare mot kvällen när ja åkt hem var han helt annorlunda och dryg på sms. Dagen efter gick hans mobil "sönder" och vi har inte pratat sen dess, en vecka sedan.

Allt jag har fått höra från kompisar är att han inte vill ha nått seriöst. Det jag behöver hjälp med är hur får jag honom att verkligen "gilla" mig, så de kan leda till något seriöst.

Jag vet att många tycker att han är en skit, välj någon annan, men de har ja försökt med i typ ett halvår det går inte, så snälla försök att hjälpa mig 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Han äcklas av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stick han i sidan med en skruvmejsel så han lär att ta dig seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjo, men när han säger att han vill bli KK, äcklas han verkligen då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

stick han i sidan med en skruvmejsel så han lär att ta dig seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pucko, han ville ju bara ha dig till sex. Var inte så jävla blåögd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ville ju bara knulla 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nattsi:

mjo, men när han säger att han vill bli KK, äcklas han verkligen då?

The Road Behind:

Pucko, han ville ju bara ha dig till sex.


   
SvaraCitera

assow åt till honom och säg att han e en sexig katt!!! sen knullar ni och du säger till hans mamma att ni e tsm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla tröttsamt med oseriösa inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han äcklas av dig


   
SvaraCitera
smisk

nattsi:

Jag vet att många tycker att han är en skit, välj någon annan, men de har ja försökt med i typ ett halvår det går inte, så snälla försök att hjälpa mig 🙂

Wow, ett helt halvår! OMG DU KOMMER ALDRIG HITTA NÅGON OCH VARA SINGEL RESTEN AV DITT LIV


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska inte desperat få en människa att tycka om en.
det ska ju komma naturligt. är det ingen kärlek så är det inte.
han är nog inte den rätta för dig.
måste nog säga att du får hitta någon annan. även om det är svårt..


   
SvaraCitera

Vad dålig han är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][love]


   
SvaraCitera