Aviseringar
Rensa alla

Pratar med mig själv


Ämnesstartare

När jag är ensam hemma, eller ensam i mitt rum kan jag prata för mig själv. MYCKET. Ni vet videoinlägg? ungefär så fast utan kamera, te.x om jag ska gå ut, "nu ska jag gå ut" kan jag säga plötsligt. Och om någon på skype skriver något jag tycker är roligt kan jag berätta det om och om igen för mig själv, är det fel på mig o.O

Har diagnosen add (INTE ADHD) [confused]


   
Citera

Twilightfreak:

är det fel på mig o.O

Nej, det verkar vara vanligt bland tjejer.

Twilightfreak:

Har diagnosen add (INTE ADHD) [confused]

Detta är helt irrelevant.


   
SvaraCitera

Haha jag pratar för mig själv nästan hela tiden så fort jag är ensam.


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

Jag brukar prata med mig själv i spegeln, för då känns det som att jag pratar med någon annan. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Schism:

Nej, det verkar vara vanligt bland tjejer.

bland killar också [no-no]

Brukar också göra. Inte långa monologer utan ngt när jag tappar saker el dyl. Men brukar nynna rätt ofta. Typ jämt. Sveper runt i köket och nynnar på mors lilla olle (mm jag vet..............) margaretha eller åh vad heter den där..... det är en psalm som är med i en film jag såg för typ tio år sedan men haft på hjärnan sedan dess... tror att det är glädjens blomster


   
SvaraCitera

pratar ju med min katt också, men det gills inte eftersom hon är en levande varelse som reagerar och ger mig respons. Hon är ständigt ett steg bakom mig och har olika ljud för sig.


   
SvaraCitera

pratar bara svordomar med mig själv lr typ om nåt händer o ba "jaha.. vafan..?" lr "ahap ska bli kul o seeee hur detta blir jävla SKITHELVETE" men ah, inte mer än så sorry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

pratar bara svordomar med mig själv lr typ om nåt händer o ba "jaha.. vafan..?" lr "ahap ska bli kul o seeee hur detta blir jävla SKITHELVETE" men ah, inte mer än så sorry

Det gör väll ALLA? gammal som ung, kvinna som man. Om du går och slår i nåt, vem skriker inte "helvete" "aj som fan" eller ja.. nån gång ibland iaf


   
SvaraCitera

Twilightfreak:

Det gör väll ALLA? gammal som ung, kvinna som man. Om du går och slår i nåt, vem skriker inte "helvete" "aj som fan" eller ja.. nån gång ibland iaf

ja men utvecklar ju det hehe. men ah, det är nog inte ovanligt. alla gör nog det mer eller mindre.


   
SvaraCitera

Det där med att upprepa ngt roligt till sig själv gör jag dagligen =S och jag brukar ofta ha en konversation med mig själv innan jag ska prata med någon.

Jag anser inte att det är något fel på mig iaf =D Än så länge är det ingen jag har haft roligare konversationer med än mig själv!


   
SvaraCitera

Jag gör det ibland men mest för skojs skull 😛


   
SvaraCitera

isola:

bland killar också [no-no]

Gissar dock - totalt inskränkt, godtyckligt och obegåvat - att detta fenomen är lite vanligare bland tjejer. Ingen av de killar jag känner har visat den minsta tillstymmelse till självkommunikation (annat än vid enstaka svordomsepisoder).


   
SvaraCitera

Schism:

Gissar dock - totalt inskränkt, godtyckligt och obegåvat - att detta fenomen är lite vanligare bland tjejer. Ingen av de killar jag känner har visat den minsta tillstymmelse till självkommunikation (annat än vid enstaka svordomsepisoder).

men du är ju inte med när de är ensamma [no-no]
inte jag heller iof
har nog mest hört män svära och mumla negativa grejer när de trott att ingen hör iof
men tror säkert att det förekommer annat prat bland män också, och nu inte sjuka/påverkade sådana som skriker för sig själva på stan.


   
SvaraCitera

isola:

men du är ju inte med när de är ensamma [no-no]

men det "offentliga" självpratandet har tjejer dominerat under mitt liv


   
SvaraCitera