Aviseringar
Rensa alla

Pratar mycket i sömnen, normalt?


Ämnesstartare

det är nog rätt normalt [smile] pratade själv hur mycket i sömnen som helst några år tillbaka! pratade, sjöng, gick om kring och hade konstigheter för mig. Det gör min syster också nu! hoss mamma så delade vi rum och fan vad läskig den där ungen är! hon börjar helt plötsligt skrika saker, flyger upp ur sängen och snackar massa skit. Skriker att jag är äcklig [no-no] och att jag har ätit upp alla kanelbullar. hahaha blev livrädd varje gång.


   
SvaraCitera

Du kanske inte vågar säga riktigt all när du vaken och tar ut det i sömnen istället. Jag får höra att jag pratar i sömnen hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

juste! prata i telefon gör* jag såklart också. En av mina metoder jag utvecklade för att få fortsätta sova på vardagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

sök hjälp kvinna [cry]

Var hos läkaren idag, fick 10st jättedyra piller. [cry] Kommer att bli ruinerad. [n]

kennyman:

det är nog rätt normalt [smile]

Hoppas.

Sagitta:

Du kanske inte vågar säga riktigt all när du vaken och tar ut det i sömnen istället. Jag får höra att jag pratar i sömnen hela tiden.

Så är det nog, jag vågar inte erkänna att jag älskar fika och gärna fikar 3ggr/dag så jag talar ut, i sömnen. [y]


   
SvaraCitera

Pratar också i sömen. Brukar väcka mig själv. Har ibland också samtal med folk som jag senare inte minns, men händer vanligen endast om folk ringer innan klockan nio [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Var hos läkaren idag, fick 10st jättedyra piller. [cry] Kommer att bli ruinerad. [n]

Det ingår kanske ändå i högkostnadsskyddet iaf även om det fortfarande är dyrt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Pratar också i sömen. Brukar väcka mig själv. Har ibland också samtal med folk som jag senare inte minns, men händer vanligen endast om folk ringer innan klockan nio [surprised]

[n]

dazed_and_confused:

Det ingår kanske ändå i högkostnadsskyddet iaf även om det fortfarande är dyrt.

När man betalat 1800kr, men jag kommer att sluta med dessa. Hatar att ta mediciner.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Är detta normalt? Vad är det för fel på mig?

Det ärhelt normalt.. Vissa har en eller flera perioder i livet då dom gör det. Det går nog över ska du se..
Och så länge du själv inte vaknar av det så är det ju inga problem. Och din pojkvän bryr sig nog inte. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. Jag gick i sömnen när jag var barn och gång. Gick in i mammas sovrum och sa åt henne att jag måste gå och jobba. Blev också irriterad när hon inte fattade vad jag menade. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Så är det nog, jag vågar inte erkänna att jag älskar fika och gärna fikar 3ggr/dag så jag talar ut, i sömnen.

Ja, det där med fika är känsliga saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen det där.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Ja, det där med fika är känsliga saker

MYCKET! Vill ju inte att folk ska veta att jag har en fet mans själ.[no-no]

S3ON:

Känner igen det där.. [crazy]

[y]

Igår stökade jag i köket och sökte efter pannkakor. [sad] Blev arg när Emil sa att det inte fanns några.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör jag med, tydligen. Är inte särskilt förtjust i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, jaa det är nog normalt. Det med farmor var lite kul.[bigsmile]

Jag brukar gå i sömne, och göra alla möjliga konstiga saker. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

MYCKET! Vill ju inte att folk ska veta att jag har en fet mans själ.[no-no]

Jajamen eller hur!


   
SvaraCitera