Aviseringar
Rensa alla

Precis gjort en ny tatuering!


Ämnesstartare

Jag har i princip precis kommit hem ifrån tatueringsstudion, och jag är skitnöjd med min tatuering. Bild bifogas.

Om du inte tycker den är snygg, så var vänlig och håll det för dig själv.

Den högra är gammal, ska med stor sannolikhet fyllas i inom kort.

Den vänstra är ny. 🙂

Edit: Om du inte kan se bilden så finns den även som "fil" på min sida. Jag kan själv inte se den, vilket jag tycker är jätteskumt

untitled.bmp


   
Citera
Ämnesetiketter

[smile]


   
SvaraCitera

ska dom symbolisera nåt eller bara dekoration?


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Blogg? Vad ska vi diskutera? Hålla med om att den är snygg är ju det enda du tillåter?


   
SvaraCitera

"ok"


   
SvaraCitera

Borgeus:

Bild bifogas.

Detta hör hemma i denna tråden!

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=256843&page=-1#bottom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

ska dom symbolisera nåt eller bara dekoration?

jag har alltid varit intresserad av drakar, jag är samlare på drakar och har runt 20st med dem två på ryggen.

Lindblom:

Blogg? Vad ska vi diskutera? Hålla med om att den är snygg är ju det enda du tillåter?

Jaa du. Det jag syftade i inlägget är att man inte behöver skriva: "SKITFUL, DET DUMMASTE DU HAR GJORT I HELA DITT LIV" utan snarare säga att dem är snygga? =P och om man tycker dem är skitfula, så kommenterar man bara inte så blir det inte så dålig stämning.

ja, jag kunde ha skrivit den i bloggen, men nu orkade jag inte det.


   
SvaraCitera

Borgeus:

har alltid varit intresserad av drakar, jag är samlare på drakar och har runt 20st med dem två på ryggen.

coolt. varför e drakar intressant?


   
SvaraCitera

Hett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

coolt. varför e drakar intressant?

Jag vet faktiskt inte. 😛 Jag har sedan många år trott att drakar är en art som levat på jorden, och som har utrotats, dem har bara inte hittat skelett efter dem.

Det skulle förklara varför drakar existerar i myter i alla världsdelar.


   
SvaraCitera

Borgeus:

Jag vet faktiskt inte. 😛 Jag har sedan många år trott att drakar är en art som levat på jorden, och som har utrotats, dem har bara inte hittat skelett efter dem.

Det skulle förklara varför drakar existerar i myter i alla världsdelar.

tja, eller kryptozoologiska varelser finns ju i alla kulturer. men draken finns ju iofs både representerad i västerländsk och asiatisk kultur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

tja, eller kryptozoologiska varelser finns ju i alla kulturer. men draken finns ju iofs både representerad i västerländsk och asiatisk kultur.

Och även i Sydamerika..


   
SvaraCitera
blum
 blum

Borgeus:

Det jag syftade i inlägget är att man inte behöver skriva: "SKITFUL, DET DUMMASTE DU HAR GJORT I HELA DITT LIV" utan snarare säga att dem är snygga? =P och om man tycker dem är skitfula, så kommenterar man bara inte så blir det inte så dålig stämning.

Jag föreslår att du postar bilden i den här tråden, som Fy Fan tipsade om.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tråden låst


   
SvaraCitera