Aviseringar
Rensa alla

Precis klar med hemsida för blivande spel!


Gifted

Milkomannen:

Men jag ska börja med att försöka att inte tjäna pengar på det och jag kommer även använda en existerande spelmotor till en början för att kolla om nån ens är intresserad;)

Ok.. Själv sitter jag o kodar på ett RTS i java... Iaf, bestämde mig för att dissa grafiken för närvarande, o bara rita geometriska symboler...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Ok.. Själv sitter jag o kodar på ett RTS i java... Iaf, bestämde mig för att dissa grafiken för närvarande, o bara rita geometriska symboler...

gött! vilket upplägg och hur ritar du upp?

Milkomannen:

inte

vad har du för ~bakgrund? eller kunskaper eller whatever?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Ok.. Själv sitter jag o kodar på ett RTS i java... Iaf, bestämde mig för att dissa grafiken för närvarande, o bara rita geometriska symboler...

Nice java jobbade jag lite med förut;)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

variabel:

vad har du för ~bakgrund? eller kunskaper eller whatever?

Gjort ett fåtal mindre spel och haft RS servrar som alla behövde stort antal timmar kodande.


   
SvaraCitera

tycker du ska lära dig lite HTML och PHP istället för att använda världens lättaste system, freewebs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

tycker du ska lära dig lite HTML och PHP istället för att använda världens lättaste system, freewebs.

Det kommer... håller på att kolla efter host nu..
Freewebs var bara för att få det till nåt....

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jaag_91_:

Vad är det hör för jävla skittråd?

Och där kom det... aja jag lägger ner att svara här nu hare...


   
SvaraCitera

Milkomannen:

Och där kom det... aja jag lägger ner att svara här nu hare...

YEAH [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera