Aviseringar
Rensa alla

Premier League


Ämnesstartare

Knekten:
Svenskar som på allvar sitter och tokhåller på en klubb utomlands föraktar jag. Kravet för att på allvar få hålla på en klubb ska vara att man bott i den staden, har föräldrar som hejjat på samma klubb och blivit uppfostrad med att hålla på klubben. Allt annat är fejk. Posörer. 

Sitter själv och småhoppas på att antingen Liverpool eller Arsenal vinner. Gillar underdogs. Tycker om Gerrard och hans passion. Skulle verkligen unna honom en premier league vinst. Dessutom känns Liverpool som ett allmänt trevligt lag, många engelska spelare, homegrowns.

Arsenal känns också som en trevlig klubb. Inga rika ägare som köper upp spelare efter spelare. Man spenderar ungefär så mycket man kan göra av med. Tyvärr har man tappat många bra spelare under sin historia till andra klubbar. Tycker därför ganska synd om dem. Laget känns trevligt. Inga överdrivna divor eller spelare som sticker ut. Ett lag helt enkelt. Wenger känns trevlig också.

Summan av kardemumman: Folk som tokhejjar på engelska lag är fjantar. Typ säger "vi" när de pratar om klubben, spyr. Håller själv en extra tumme för Arsenal och Liverpool. Bryr mig annars inte särskilt mycket. Tycker dog det är väldigt kul att titta.

Vännen, two things. Jag har växt upp med Chelsea! Anta inget när du inte vet något om mig! 


   
SvaraCitera

Knekten: Kravet för att på allvar få hålla på en klubb ska vara att man bott i den staden, har föräldrar som hejjat på samma klubb och blivit uppfostrad med att hålla på klubben. Allt annat är fejk. Posörer.

Låter som en ganska inskränkt syn på saken.


   
SvaraCitera

Arsenal kommer för en gångs skull vinna ligan! Kolla bara vilka spelare vi köpt i år! Sanchez och Debuchy kommer avgöra. Dessutom är Walcott snart tillbaka, och håller han och Ramsey sig friska så kan ingen utmana oss (kanske man c, men det låter rätt otroligt). Det enda som behövs är en mittback till, sen kan vi spara pengarna till nästa år.

Knekten: Typ säger "vi" när de pratar om klubben, spyr.   

Vill du ha en hink? 😉


   
SvaraCitera

Mrsbowie:

Vännen, two things. Jag har växt upp med Chelsea! Anta inget när du inte vet något om mig! 

Har du ens varit i London?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Har du ens varit i London?

Inte än men jag ska! Om du har en sådan kränkande syn på vissa i denna tråd så föreslår jag att du lämnar den!


   
SvaraCitera

Mrsbowie:

Inte än men jag ska! Om du har en sådan kränkande syn på vissa i denna tråd så föreslår jag att du lämnar den!

HAHAHAH, DU ÄR JU FÖR BRA FÖR ATT VARA SANN! Precis vad jag menar. Du har aldrig ens varit i London och säger ändå att du är ett fan av klubben. Patetiskt. 


   
SvaraCitera

Knekten: HAHAHAH, DU ÄR JU FÖR BRA FÖR ATT VARA SANN! Precis vad jag menar. Du har aldrig ens varit i London och säger ändå att du är ett fan av klubben. Patetiskt.

Om det är någon som är 'för bra för att vara sann' är det väl snarare du med dina remarkabla utsagor om hur saker och ting 'ska' vara enbart baserat på löjliga och ofta utdaterade sociala regler du av någon anledning klamrar fast vid för glatta livet. Man kan mycket väl ha starka genuina känslor för ett lag från en stad man inte varit i - verkligheten ser i alla fall ut så, oavsett vad din moralkod säger.


   
SvaraCitera

släpp loss lite, för bövelen


   
SvaraCitera

Mrsbowie: Nej ! Det är Premier League som "gäller". Om jag minns rätt så startar Serie A 30/8-14 , det är 14 dagar efter Premier League My friend!

Serie A har fler sköna lirare och målgesterna är bättre. Så är det bara med det!

youtube Vucinic och Cacciatore för målgester Cool


   
SvaraCitera

The gunners är ju ba givet 


   
SvaraCitera

Knekten: Svenskar som på allvar sitter och tokhåller på en klubb utomlands föraktar jag. Kravet för att på allvar få hålla på en klubb ska vara att man bott i den staden, har föräldrar som hejjat på samma klubb och blivit uppfostrad med att hålla på klubben. Allt annat är fejk. Posörer.

Nu är du ignorant minst sagt.


   
SvaraCitera

Är glad att det har gått bra för Liverpool under försäsongen. Tvåa i USA-cupen och vi spöade Dortmund med 4-0. Suarez flytt har inte märkts hittills.


   
SvaraCitera

Liverpool, vi får hoppas dom lyckas bättre detta året! Glatt skålande


   
SvaraCitera

Newcastle!


   
SvaraCitera

Schism:

Om det är någon som är 'för bra för att vara sann' är det väl snarare du med dina remarkabla utsagor om hur saker och ting 'ska' vara enbart baserat på löjliga och ofta utdaterade sociala regler du av någon anledning klamrar fast vid för glatta livet. Man kan mycket väl ha starka genuina känslor för ett lag från en stad man inte varit i - verkligheten ser i alla fall ut så, oavsett vad din moralkod säger.

Inte tillräckligt starka känslor för att säga "vi" och sånt där trams. Nej, jag står fast vid min åsikt. Folk som på allvar sitter och tokhåller på lag är patetiska. 


   
SvaraCitera