Aviseringar
Rensa alla

Present te mamsen


Ämnesstartare

mmamma fyller år snart har ingen aning om vad jag ska köpa,hon gillar väl inredning o så...men ger typ bort allt hon får...parfymer o smink osv ger hon altid till mig, de e skoj o köpa men inte så skoj om hon ej använder !! inredning e svårt för hennes sambo delar inte samma smak

vad ska jag köpa ?? som inte e för dyrt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

oj dubbelpost går ju fan inte o skapa trådar blir tom sida ;S


   
SvaraCitera

Angelize:

men ger typ bort allt hon får

min mamma är likadan, känns inte otacksamt att ge något alls om hon inte vill ha det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

min mamma är likadan, känns inte otacksamt att ge något alls om hon inte vill ha det[sad]

Det e så trist ...
Det jag köpt till henne har hon slängt lr inte använt !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp te!! alltså, sånt i påse och typ en fin te-sil och en fin kopp!!!


   
SvaraCitera

Angelize:

slängt lr inte använt

det jag köpte senast var hon dock väldigt glad över, en frän stor kanelaber i gjutjärn, hade velat ha den själv dock, lite synd att hon gillade den så mycket! [cute]


   
SvaraCitera
sincan

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mamma gillar smycken men köper aldrig det själv, så brukar köpa lite sådant till henne ibland. Ur&Penn har ju jättebilliga saker, mycket skräp men finns vissa fina saker också.

Köpte en kakburk, en receptbok för kakor, och fina muffinsformar till min mormor en gång, hon blev glad.

Bjud ut henne på middag, och ha en tjejkväll.

Köp en korg med några goda alkoholhaltiga drycker hon gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

He-he finns en samlingstråd för detta, så snart kommer nog säkert någon och låser..... (Jag har inte anmält för jag tycker att den här är bättre)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mamma gillar smycken men köper aldrig det själv, så brukar köpa lite sådant till henne ibland. Ur&Penn har ju jättebilliga saker, mycket skräp men finns vissa fina saker också.

Köpte en kakburk, en receptbok för kakor, och fina muffinsformar till min mormor en gång, hon blev glad.

Bjud ut henne på middag, och ha en tjejkväll.

Köp en korg med några goda alkoholhaltiga drycker hon gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mamma gillar smycken men köper aldrig det själv, så brukar köpa lite sådant till henne ibland. Ur&Penn har ju jättebilliga saker, mycket skräp men finns vissa fina saker också.

Köpte en kakburk, en receptbok för kakor, och fina muffinsformar till min mormor en gång, hon blev glad.

Bjud ut henne på middag, och ha en tjejkväll.

Köp en korg med några goda alkoholhaltiga drycker hon gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men cp, många post där, UM laggade för mig 🙁


   
SvaraCitera

städa mitt rum o säg till din mamma att du gjorde en god gärning i hennes namn :PPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gett mamma en presentpåse med sånadär förbrukningsgrejer tjejiga typ. Har gett henne nån parfym, nagelfilar, samma balsam hon alltid använder, nån massageolja + bommullshandskar (hon hade torra ähnder så jag tvingade henne smälta ner oljan ha den på händerna och på med handskar o sen sova)

laga hennes favoritmat
ger hon bort det är hon dum


   
SvaraCitera
KSENIA

FRÅGA HENNE!
HAHA MIN MAMMA VALDE ALLTID UT SJÄLV VAD JAG SKULE KÖPA TLL HENNE I FÖDELSEDAGSPREENT :S


   
SvaraCitera