Aviseringar
Rensa alla

Present till en killkompis ??


Ninni
Ämnesstartare

Hej alla killar, vad vill ni ha om ni fyller år? Ska köpa till en killkompis men jag tycker att det är jätte svårt. (Han är lite speciellt) Jag ska nog inte köpa halsband, klocka eller kläder. 
Men vad är presenterna som  ni kommer bli nöjda och glada ? 🙂 


   
Citera

har ni intern skämt


   
SvaraCitera

Är det han som du är kär i?


   
SvaraCitera

Jag är ingen kille men jag vet hur det känns att undra vad man skall köpa, du kan kanske köpa ett spa kort så ni båda kan fara, eller så bjuder du ut honom och äta och du betalar eller något sånt kul 🙂


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

FruLiten:
Är det han som du är kär i?

Ja typ men vi är bara kompisar, kan inte bli mer än så 


   
SvaraCitera

presentkort funkar alltid

P


   
SvaraCitera
mynona

Han har väl en personlighet och intressen även om han är kille? Finns det en sak varenda tjej skulle gilla att få till present? Du får väl tänka på vad han som person är intresserad av


   
SvaraCitera

tänk samma som du gör när du ska köpa ngt till en tjejkompis 🙂 


   
SvaraCitera

shatter:
tänk samma som du gör när du ska köpa ngt till en tjejkompis 🙂 

kunde inte hålla med mer

med andra ord, ge honom en gurka med en kondom på


   
SvaraCitera

payphonepimp: ge honom en gurka med en kondom på

Trött


   
SvaraCitera

payphonepimp:
kunde inte hålla med mer

med andra ord, ge honom en gurka med en kondom på

hahahahahhaha


   
SvaraCitera

En deo eller perfym fast han är ju bara en kompis och inte en i släkten då fungerar Perfym bättre men det är ju dyrt dock. jaa du kanske ska bjuda honom på middag, spa, bowling eller något sånt då ni kan umgås eller kanske bara ett presentkort helt enkelt men det är ju roligare med en upplevelse. Gokart ooh det är något jag skulle vilja prova på men det vet jag inte vad det kostar, sj så behöver det inte kosta en massa bara att det man köpt med kärlet och omsorg eller vad man ska säga att man tagit tid på sig att köpa det man ska köpa och tänkt att detta vill han (i detta fall) ha eller så 🙂


   
SvaraCitera

En överlevnadshandbok, nåt alla anständiga människor bör ha i sin bokhylla!  


   
SvaraCitera

Nu vette fan hur gammal grabben är, men det jag uppskattar mest är presentkort på Ikea Rodnar 

Men dra med han ut o ät lite go mat eller liknande!


   
SvaraCitera

Sibylla plusmål


   
SvaraCitera