Aviseringar
Rensa alla

Present till flickvännen


Ämnesstartare

Jag har ett problem. Blev itllsammans med min flickvän för en vecka sedan, hon fyller år imorgon. Men jag har ingen aning vad jag ska köpa till henne. Är det något för seriöst eller dyrt känns det jätteskumt då jag inte vet hur vårat förrhållande kommer att hålla och ifall hon typ tolkar det skitskumt, ifall jag köper något litet/oseriöst så känns det som att hon kommer att tolka tvärt emot.
Köper jag ingenting alls så känns det bara dumt.

Nå, vad ska jag köpa?
Notera att hon fyller 18, intresserad av musik. Jag har inte varit hemma hos henne så jag vet itne riktigt vad hon är intresserad av sådär jättemycket heller faktiskt...


   
Citera

DVD med anki & pytte [y]


   
SvaraCitera

Vad jobbigt :S middag bara då? KEBAB! [wink][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp inget, bjud med henne på något i stället. bara en dag tillsammans med någon typ av aktivitet ni normalt inte gör (vilket kan vara vad som iom att ni bara varit tillsammans 1 vecka)


   
SvaraCitera

Sticka en mössa åt henne, hon kommer älska dig. Hur ful den än blir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Vad jobbigt :S middag bara då? KEBAB! [wink][y]

Ja, jobbigt om något. kebabmiddag känns inte riktigt så seriöst [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saromosh:

Sticka en mössa åt henne, hon kommer älska dig. Hur ful den än blir.

Jag vet varken hur man stickar eller har tyg hemma, jag är dock en jävel på att pärla, grejen är bara vad jag ska pärla isåfall [sad]


   
SvaraCitera

TobiasRR:

Jag vet varken hur man stickar eller har tyg hemma, jag är dock en jävel på att pärla, grejen är bara vad jag ska pärla isåfall [sad]

Pärla, vad är pärla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

DVD med anki & pytte [y]

Förstår inte riktigt hur jag ska kunna visa att jag gillar henne med det, men okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saromosh:

Pärla, vad är pärla?

Pärla pärlplattor, duvet, små pärlor som man sätter på en bricka sedan stryker med bakpapper på baksidan [y]


   
SvaraCitera

TobiasRR:

Förstår inte riktigt hur jag ska kunna visa att jag gillar henne med det, men okej

Jag fick tre sådana och blev jätteglad i alla fall [no-no]

Anki är bäst [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

köp inget, bjud med henne på något i stället. bara en dag tillsammans med någon typ av aktivitet ni normalt inte gör

Tips på aktiviteter? [smile]


   
SvaraCitera

TobiasRR:

Ja, jobbigt om något. kebabmiddag känns inte riktigt så seriöst [crazy]

Varför inte? kvalitetstid. Men happ... säg att du inte vet vad du ska köpa, fråga vad hon skulle vilka hitta på så bjuder du på det.


   
SvaraCitera

TobiasRR:

Pärla pärlplattor, duvet, små pärlor som man sätter på en bricka sedan stryker med bakpapper på baksidan

Åh, gör en sådan. Shit vad gulligt. Gör typ ett hjärta, nåt klassiskt. Eller nån snygg figur, typ audrey hepburn i skuggad svart-vit-nyans. Det finns massor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TobiasRR:

Tips på aktiviteter?

luska ut något hon tycker är roligt eller har ett intresse av och sen försök fixa fram något åt det hållet. huvudsaken är att ni har kul tillsammans


   
SvaraCitera