Aviseringar
Rensa alla

Present till lärare!


Ämnesstartare

lejonmamman:

Hm vi vet inte riktigt. Hon är lite svårläst liksom!!

ge henne ett fotoalbum med bilder av värdeuppgift i [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

!!

prova med ett smycke[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

ge henne ett fotoalbum med bilder av värdeuppgift i [cool]

[crazy][no-no]

Coffeshop:

prova med ett smycke[party]

Vi har faktiskt funderat lite på det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Vi har faktiskt funderat lite på det

när jag sluta 9:an så vi i klassen ett smycke till våran mentor hon blev jätte glad och börja gråta glädjetårar, när vi besökte henne för typ 2 veckor sedan så hade hon fortfarande på sig smycket, smycket var ett silverhalsband med ett guldhjärta[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gav min lärare hemmagjord kola vid julavslutningen. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp en anakondadildo. med tanke på att hon är en 35årig tvåbarnsmamma så lär hon ju blivit uttöjd en del...

TROLL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

när jag sluta 9:an så vi i klassen ett smycke till våran mentor hon blev jätte glad och börja gråta glädjetårar, när vi besökte henne för typ 2 veckor sedan så hade hon fortfarande på sig smycket, smycket var ett silverhalsband med ett guldhjärta[party]

Jamen det lutar nog åt ett smycke då [smile]

Butterscotch:

gav min lärare hemmagjord kola vid julavslutningen. [blush]

Gott! Men vi har liksom 500kr som vi "måste" handla nåt för!

followthelights:

tvåbarnsmamma

Läskigt att du visste att hon hade exakt två barn med tanke på att jag bara skrev "småbarnsmamma" [surprised][chocked]


   
SvaraCitera

lejonmamman:

Jamen det lutar nog åt ett smycke då [smile]

Verkar hon vara en smycke-människa då? Vore synd att lägga ut pengar på något om hon aldrig använde det. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Verkar hon vara en smycke-människa då? Vore synd att lägga ut pengar på något om hon aldrig använde det. [cute]

Ja hon har alltid fina halsband som hon sitter och pillar med så jag tror det!! [smile]


   
SvaraCitera

Köp ett smyckes-set då? Typ halsband och en ring eller armband eller örhängen. [rolleyes] Ni kan ju köpa riktigt fina halsband för dom pengarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Köp ett smyckes-set då? Typ halsband och en ring eller armband eller örhängen. [rolleyes] Ni kan ju köpa riktigt fina halsband för dom pengarna.

Ja det blir nog så att vi går till en riktig smyckesaffär och köper nåt fint [smile]


   
SvaraCitera

lejonmamman:

Ja det blir nog så att vi går till en riktig smyckesaffär och köper nåt fint [smile]

Låter bra. Smycken kan man alltid ha kvar, man blir aldrig för gammal för det och att ge bort ett smycke har en fin symbolik. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Låter bra. Smycken kan man alltid ha kvar, man blir aldrig för gammal för det och att ge bort ett smycke har en fin symbolik. [rolleyes]

Fint sagt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Gott! Men vi har liksom 500kr som vi "måste" handla nåt för!

500 kr värt av ingredienser till en asstor sats kola? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

snåla ni är, skulle gett henne en high-tech symaskin

lol jag trodde det var en säng först 😛

Vinkeln och tygbiten gjorde att den såg enorm ut, och att tyget såg ut som en madrass. 😛


   
SvaraCitera