Aviseringar
Rensa alla

Present till pojkvän


Ämnesstartare

Hejsan [smile]
Min pojkvän fyller 17 snart, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom.
Vi har bara varit tillsammans i 2 månader så jag känner inte honom så där jättebra. Han spelar innebandy och massa dataspel. Några idéer på vad jag kan köpa till honom?
Tack på förhand.


   
Citera

En trekant.


   
SvaraCitera

http://www.coolstuff.se/

Om han inte gillar snusk förstås [cute]


   
SvaraCitera

Lol, att ge sexuella tjänster vid födelsedag. How classy [crazy] Vore kul att se en kille klä upp sig i stay-ups och nån sexi liten kalsong som matchar NÅGONSIN.

Kanske ett presentkort på innebandyprylar? Annars kan du ju utmana hans intressen och ge honom något helt annat, typ en bakdag och filmdag tillsammans med dig. Blööö jag vet inte hur man firar normalt, jag brukar bara äta choklad och friterade saker på min födelsedag och få precis det jag önskar mig, vilket brukar vara typ en pryl.

Har du frågat honom? Man måste inte alltid överraska... Han kanske har gått och spanat på något han vill ha men inte riktigt vill köpa själv.


   
SvaraCitera
sincan

g*nus:

nån sexi liten kalson

Definiera[y]


   
SvaraCitera

måste du ge honom något?


   
SvaraCitera

sincan:

Definiera[y]

Jag vet inte det finns fan inga sexiga kalsonger!!! ponera en kalsong helt i röd spets, typ [crazy]


   
SvaraCitera
sincan

g*nus:

Jag vet inte det finns fan inga sexiga kalsonger!!! ponera en kalsong helt i röd spets, typ [crazy]

Det var ju en tråd som Passe-aro hade skapat med vita spets! Såg förjävligt ut i mitt tycke[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Har du frågat honom? Man måste inte alltid överraska... Han kanske har gått och spanat på något han vill ha men inte riktigt vill köpa själv.

Frågade, men han sa bara att jag inte behövde köpa nåt.

ehd igen:

måste du ge honom något?

Måste väl inte, men vill göra det.


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Måste väl inte, men vill göra det.

du kan ta med honom på utflykt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

du kan ta med honom på utflykt!

Hm kanske. Vad för utflykt isåfall? [smile]


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Hm kanske. Vad för utflykt isåfall?

det vet jag inte eftersom jag inte vet var du bor. och jag vet nog inte även om jag får veta det. något man inte gör varje dag liksom... något som du vet, eller iallafall tror, att han skulle tycka om att göra tillsammans med dig


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Frågade, men han sa bara att jag inte behövde köpa nåt.

Tror han kanske insinuerar att han hellre hittar på något roligt och speciellt med dig än att få någon sak. Kanske vill han gå på bio eller gå ut och käka, eller så. Bli bjuden på restaurang är ju alltid mysigt.


   
SvaraCitera